مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش نخود شیراز با ۵۰% بار هدیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود شیرازفروش مجازی نخود شیرازنمایندگی فروش نخود شیرازقیمت نخود شیرازخرید نخود ایرانی

یکی از بزرگترین سوال های ذهنی فروشندگان این است که چرا خرید و فروش نخود شیراز و صادرات آن به کشور های دیگر تا به این حد مورد توجه قرار می گیرد و پرطرفدار است، همانطور که می دانید نخود شیراز بهترین نمونه های نخود در ایران می باشد که به صورت عمده و با قیمت پایین در تمامی کشور خرید و فروش میشود و صادرات آن به کشور های دیگر با قیمت های متفاوت انجام می شود، اما نکته مورد نظر درباره محبوبیت فروش نخود شیراز نمایندگی فروش نخود شیراز در سراسر کشور می باشد.

فروش نخود شیراز

فروش نخود در کرمانشاه

در کشور ایران گسترده ترین نمونه نخود را می توان نخود کرمانشاه دانست، به همین دلیل فروش نخود شیراز تنها توسط نمایندگی های خاص بازار انجام می شود، شرکت چیرا به عنوان نماینده رسمی حقیقی و مجازی فروش نخود شیراز به شما اعلام می کند که می تواند نخود اصل شیراز را با کمترین قیمت به صورت عمده در اختیار شما قرار دهد.

فروش مجازی نخود شیراز

فروش نخود در کرمانشاه

همانطور که در قسمت بالا گفته شد فروش نخود شیراز تنها به فروش حقیقی و حضوری گفته نمی شود بلکه با توجه به وجود بیماری کرونا شرکت چیرا پروتکل های بهداشتی را در نظر گرفته است و برای جلوگیری از بیماری کرونا روش های خرید مجازی از طریق سایت و شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار داده است.

شما میتوانید با دسترسی به سایت های طراحی شده شرکت چیرا تنها در چند دقیقه سفارش خود را برای خرید نخود شیراز ثبت کنید و در عرض ۱۲ تا ۲۴ ساعت میزان نخود مورد نظر را دریافت کنید.

نمایندگی فروش نخود شیراز

فروش نخود در کرمانشاه

نمایندگی رسمی فروش نخود شیراز همانطور که بیان شد شرکت چیرا می باشد که نخود شیراز را با کمترین قیمت و هزینه ارسال رایگان در اختیار شما قرار داده است، این نمایندگی نه تنها خرید و فروش نخود شیراز را در ایران انجام می دهد بلکه صادرات آن را به خارج از کشور نیز به صورت مجازی انجام می دهد .

شما برای خرید نخود از نمایندگی شرکت چیرا می توانید در ابتدا به مقدار بسیار کم نخود خریداری کنید تا با تست نخود های مورد نظر از کیفیت آنها اطمینان پیدا کرده و سپس خرید عمده انجام دهید.

قیمت نخود شیراز

فروش نخود در کرمانشاه

بسیاری از افراد تصور دارند که نخود شیراز تنها منحصر به فرد به شهر شیراز می باشد در صورتی که نخود های شیراز تشکیل شده از نخود های تولیدی استان های لرستان، اصفحان، بزد، دلفان، شیراز و … می باشد، قیمت هر نخود با نخود دیگر با توجه به کیفیت و سایز نخود متفاوت است زیرا کیفیت و سایز هر نخود باعث می شود تا ویژگی های نخود مانند زودپز بودن، خوش طعم بودن و… تعیین شود، اگر شما تصور دارید که نخود های خارجی مانند نخود های اتیوپی یا نخود روسیه دارای کیفیت برتر نسبت به نخود های ایرانی هستند و قیمت بیشتری دارند، اشتباه می کنید.

نخود های ایرانی و نخود های خارجی هر دو از قیمت های متفاوتی از یکدیگر دارند اما عامل های تعیین کننده قیمت آنها همانطور که گفته شد تنها کیفیت و سایز نخود می باشد، مهم نیست که شما نخود روسیه را خریداری کنید یا نخود کرمانشاه را خریداری کنید، زیرا اگر بهترین نمونه نخود را نیز خریداری کنید آمل از کیفیت تولید برخوردار نباشد با پایین ترین قیمت نیز به فروش نخواهد رسید.

به همین دلیل همانطور که بیان شد شرکت چیرا برای شما گزینه تست محصولات را قرار داده است، شما برا اطمینان از کیفیت محصولات در ابتدا می توانید آنها را تست کنید.

خرید نخود ایرانی

فروش نخود صادراتی

اگر به فکر خرید نخود ایرانی از شرکت چیرا می باشد، در زمان تست به نکات زیر توجه کنید:

  1. نداشتن زدگی بر روی گوشته های نخود
  2. داشتن طعم و عطر خاص نخود های ایرانی
  3. زود پز بودن نخود
  4. داشتن سایز بزرگ
مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس