مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

توزیع انواع لپه تازه آذرشهر

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین لپه ایران متعلق به کجاست؟بازار پخش لپه تازه کیلویی

لپه  تازه متعلق به گروه حبوبات و خانواده نخود است. همان طور که همه میدانند حبوبات  ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و بهترین جایگزین برای گوشت است زیرا دارای منبع سرشاری از پروتئین و حاوی مقداری نشاسته است. از لپه در غذا های بی نظیر ایرانی همچون قیمه پلو، سوپ، دلمه، کوفته تبریزی، استفاده می شود.

توزیع انواع لپه تازه آذرشهر

بهترین لپه ایران متعلق به کجاست؟

بهترین لپه ایران متعلق به کجاست؟ سالانه بیش از ۳۲۰،۰۰۰ تن انواع لپه در شهرستان آذرشهر تولید می شود. این شهر بزرگترین بازار برای تولید و مصرف این نوع دانه است ، به طوری که ۹۵٪ از لپه های کشور در این شهر تولید می شود و به بازار داخلی و برخی کشورهای همسایه صادر می شود.

سالانه ۳۲۰ هزار تن لپه  تولید شده به ۳۱ استان کشور ارسال می شود و استان های تهران ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و قم بیشترین میزان مصرف لپه را در کشور دارند.
صنایع کمکی ، حمل و نقل و فروش لپه در آذربایجان شرقی به طور مستقیم و به طور غیر مستقیم ۱۰ هزار نفر فعالیت می کنند و ۸۰ درصد اقتصاد شهر آذرشهر و ده ها روستا از طریق صنعت لپه تامین می شود.
صنعت لپه در آذرشهر ۸۰ سال قدمت دارد و کلیه دستگاه های صنعت لپه در شهرهای صنعتی تبریز و آذرشهر تولید می شود و از نظر فناوری ، این فناوری بطور کامل بومی سازی می شود.
۳۲۰،۰۰۰ تن لپه تولید شده توسط آذرشهر در کیسه های ۲۰ ، ۳۰ و ۴۰ کیلوگرم بسه بندی شده است. علاوه بر این ، صنایع بسته بندی در مقیاس کوچک تشکیل شده است و همچنین در بسته های نیم کیلو و ۹۰۰ گرم تهیه و در کلیه فروشگاه های کشور فروخته می شود.

بازار پخش لپه تازه کیلویی

بازار پخش لپه تازه کیلویی تولید لپه تازه آذرشهر نیاز به پشتیبانی و مساعدت دارد و تهیه تسهیلات ارزان قیمت ، خرید تضمینی محصول و پوشش بیمه نیز بسیار ضروری است.

لپه یکی از حبوبات اصلی است و پروتئین و نشاسته ی درون آن برای انسان بسیار مفید است.

لپه ها در بسته های چند گرمی تمیز و بسته بندی می شوند و در اختیار خریداران قرار می گیرند. اما کسانی که لپه کیلویی از بازار خریداری می کنند ، باید آنها را از مراکز عمده فروشی لپه ها و حبوبات خریداری کنند ، که معمولاً در کیسه های ۳۰ کیلویی هستند.
آنچه که به عنوان تفاوت بین خرید کیلویی و بسته بندی لپه ها شناخته می شود ، قیمت لپه ها است.
قیمت یک کیلوگرم لپه در بازار کمتر از قیمت چند گرم لپه بسته بندی شده است و این به دلیل هزینه های تولیدی مانند بسته بندی و غیره است. برای اینکه بتوانید قبل از خرید از قیمت هر کیلوگرم لپه در بازار مطلع شوید ، سعی کنید روش هایی مانند سایت های اینترنتی را انتخاب کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس