مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

قیمت هر بسته لوبیا قرمز از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بسته بندی لوبیاقیمت مهم ترین رکن خریدواردات لوبیا قرمز از چه کشورهایی انجام می شود؟

قیمت هر بسته لوبیا قرمز:در هر خانه ایرانی وجود لوبیا قرمز واجب است چرا که لوبیا قرمز ماده اولیه محبوبترین غذای ایرانیان  یعنی قرمه سبزی می باشد پس چنین بنشن با ارزشی باید با یک قیمت قابل قبول برای تمامی اقشار عرضه گردد.

بسته بندی لوبیا

قیمت هر بسته لوبیا قرمز

به طور کلی لوبیا میتواند در هفته حداقل سه بار در رژیم غذایی سالم خانواده گنجانده شود و نیازهای بدن را برطرف کند.

یکی از پارامتر های مهم و تعیین کننده در رشد و پیشرفت کشورهای توسعه یافته و جا گرفتن آنها در تولیدات روز افزون و و تصاحب بازارهای جهانی بسته بندی هایی با ویژگی های استاندارد و ارائه محصولات در پوشش های شکیل و مناسب با سلیقه مردم است و بسته بندی  تولیدات و محصولات ارائه شده برای فروش در بازار های گوناگون یکی از مواردی است که در سال های گذشته جایگاه ویژه ای کسب  کرده و به عنوان یک عامل مهم و تعیین کننده در میزان فروش شرکت ها تعیین شده است.

باید توجه کرد که هر اندازه پوشش و بسته بندی محصولات ارائه شده مناسب تر و دربرگیرنده مشخصات و معرفی کننده بهتری برای محصول باشد به همان میزان از فروش مناسب تری برخوردار خواهد بود  در نتیجه رسیدگی به این امر مهم دارای توجیح اقتصادی بوده و اجرای آن می تواند توجه افراد بیشتری را برای خرید جلب کند.

شرکت های تولیدکننده لوبیا معمولا آن را به صورت بسته ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ گرمی توزیع می کنند که این امر باعث می شود در فروشگاه یا مغازه ها مشتری بدون کمک گرفتن از فروشنده با توجه به نیازش محصول مورد نظر خودرا خریداری کند و هرچه کیفیت و بسته بندی محصول بهتر باشد خود را در خاطر مشتری جا می اندازد تا برای خرید در دفعات بعد دوباره انتخاب شود.

قیمت مهم ترین رکن خرید

قیمت هر بسته لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز امسال  هم همانند سال های گذشته عددی ثابت ندارد  و فصل خرید آن هم در تعیین قیمت آن تاثیر دارد به طوریکه در ابتدای سال قیمت آن بالابوده و در انتهای فصل گرم تابستان قیمت آن روبه کاهش می گذارد و درباقی مانده ماه های سال هم قیمت ها با توجه به مسائل مختلف می تواند افزایش یا کاهش داشته باشد.

این محصول می تواند به دو صورت زیر ارائه شود:

کیلویی یا همان فله

بسته بندی

امروزه خرید لوبیا یا به صورت کلی انواع حبوبات به صورت بسته بندی بسیار رایج شده بنابراین بسیاری از خریداران عمدتا به دنبال لوبیای قرمزتازه هستند که اندازه درشت تری دارد.

هر بسته ۹۰۰ گرمی لوبیا قرمز  ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان بوده که ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده؛این درحالی است که انواع لوبیا تا اسفند ماه سال گذشته به ازای هر بسته ۹۰۰ گرمی قیمتی در محدوده ۱۹ تا ۲۲ هزار تومان داشته است..

 

واردات لوبیا قرمز از چه کشورهایی انجام می شود؟

قیمت هر بسته لوبیا قرمز

 لوبیا قرمزی که هم اکنون در کشور موجود است هم ایرانی است و هم خارجی؛در واقع واردات این محصول جز نیازهای کشور به شمار می رود تا بتوان نیازهای مصرف مردم را برطرف کرد.

به طور معمول لوبیا های خارجی موجود در بازار دو نوع لوبیا قرمز قرقیزستان  و اتیوپی است

همانطور که از نام آنها پیداست از کشور های قرقیزستان و اتیوپی وارد کشور ما می شوند که از بین این دو نوع لوبیای قرقیزستان دارای کیفیت نسبتا بالایی است که طرفداران بیشتری دارد.

 

خلاصه مقاله

به طور کلی علاوه بر تضمین کیفیت لازم است که خریداران به دنبال مراکز فروشی باشند که محصولات را بدون واسطه و به عبارتی از درب کارخانه به منزل ارائه کنند که قیمتی مناسب و منصفانه تر داشته باشد و همچنین باید به مرکز فروشی مراجعه کرد که هر نوع محصولی که میخواهیم اعم از ایرانی یا خارجی را بتوان در آن پیدا کرد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس