مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

عرضه نخود مرغوب کرمانشاه یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل مرغوبیت نخود کرمانشاه چیست؟صادرات مستقیم نخود مرغوب کرمانشاه

در حال حاضر عرضه نخود مرغوب کرمانشاه به صورت عمده و جزئی در بسته بندی‌های شیک و در وزن های یک کیلویی و بالاتر در بازار عرضه می شود. به بیانی می توان گفت عرضه این محصول با توجه به خواص شگفت انگیزی که دارد از بازار خوبی برخوردار شده است.

عرضه نخود مرغوب کرمانشاه یک کیلویی

دلیل مرغوبیت نخود کرمانشاه چیست؟

دلیل مرغوبیت نخود کرمانشاه چیست؟

نخود یکی از دانه های فوق‌العاده از خانواده حبوبات می باشد. به طور ویژه از گذشته تا کنون کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های تولید نخود بوده که به طور معمول سالانه ۱۴۰ هزار هکتار از اراضی این استان به تولید نخود اختصاص داده می شود. با این حال در ایران هر استانی به تولید یکی از محصولات خوراکی مشهور شده که این استان نیز هویت خود را از کشت نخود کسب کرده است.

امروزه این نخود را به عنوان مرغوبترین نخود تولید شده در کشور می شناسند؛ که از جمله دلایل مهم این مرغوبیت می توان به تجربه کشاورزهای این خطه و همچنین شرایط اقلیمی مناسب برای کشت این محصول در این منطقه اشاره نمود.

همچنین نخود به عنوان یکی از محصولاتی تلقی می شود که نیاز چندانی به آب ندارد و در شرایط فعلی با توجه به بحران کم آبی در کشور، کشاورزها می توانند روی کاشت این محصول حساب ویژه ای باز کنند.

لازم به ذکر است که خواص بی شمار این دانه خوراکی سبب شده تا میزان محبوبیت آن نیز به طور چشمگیری افزایش یابد. همچنین از آنجایی که نخود یکی از رایج ترین انواع حبوبات مورد مصرف در پخت غذاها می باشد، در رژیم غذایی بسیاری از افراد دنیا گنجانده شده که همین امر نیز سبب تضمین سلامتی آنها خواهد شد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته نخود کرمانشاه دارای انواع آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و بسیاری از ویتامین ها بوده که دارای مزایای بسیاری برای بدن می باشد.

از سوی دیگر نخود برای سلامتی قلب نیز بسیار مفید بوده که خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش داده و همچنین فیبر موجود در آن نیز سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش خواهد شد.

البته همان طور که می دانید این دانه های شگفت انگیز حاوی میزان فراوانی از پروتئین‌ها بوده که می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد. همچنین پروتئین گیاهی مورد نیاز به ویژه برای کودکان در حال رشد و ورزشکاران را هم تامین می کند.

 

صادرات مستقیم نخود مرغوب کرمانشاه

صادرات مستقیم نخود مرغوب کرمانشاه

همان گونه که در بالا اشاره شده نخود ایران به عنوان یکی از مرغوبترین نخودها در جهان شناخته می شود که امروزه به بسیاری از کشورهای همسایه مانند کویت و عراق صادر می‌شود. به بیان دیگر با صادرات نخود مرغوب توانسته به برخی کشورها، میزان زیادی ارز آوری برای کشور به همراه خواهد داشت.

قیمت این محصول نیز با توجه به عوامل متعددی مانند نوع بسته بندی و میزان مرغوبیت آن متفاوت است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس