مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =

قیمت لوبیا قرمز در تهران مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفیکاشت لوبیا قرمز در تهرانواردات لوبیا قرمز از استان های دیگر به تهرانفروش و قیمت گذاری لوبیا قرمز در تهرانقیمت های روز لوبیا قرمز در تهران

قیمت لوبیا قرمز در تهران:لوبیا قرمز به دلیل مصرف آن در غذاهای مختلف و همچنین خواص زیادی که برای درمان و زیبایی دارد یکی از حبوبات پر طرفدار درتهران است. به همین دلیل در ادامه به معرفی این غله و مقدار مصرف آن در این شهر میپردازیم  و شما را با آن آشنا میکنیم.

معرفی

لوبیا قرمز از انواع لوبیا است و به دلیل خواص زیادی که دارد در انواع غذاها از آن استفاده میشود.لوبیا قرمز حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات، فیبر و پروتئین است و برای سلامتی بسیار مفید است بخصوص برای کودکان که بدنشان به این مواد مغذی برای رشد نیاز دارد. از طرفی برای درمان و کمک به درمان بسیاری از بیماری ها استفاده میشود  مانند کاهش دیابت خون و درمان یبوست. لوبیا قرمز برای پوست و مو نیز مناسب است و باعث جوان سازی و کلاژن سازی پوست میشود.از طرفی شهر تهران به دلیل جمعیت زیادی که دارد یکی از بازار های پر سود برای فروش این محصول است که لوبیا  به صورت فله و کیلویی در این شهر مانند تمام شهر ها به فروش میرود اما به دلیل وجود مراکز طبخ غذاهای مختلف، لوبیا قرمز بسیار پر فروش میباشد. پس بازار لوبیا قرمز در این شهر بسیار پویا است و برای ارائه محصول بسیار مناسب است و برای فروش بهتر، علاوه بر کیفیت باید بر روی نوع بسته بندی نیز تمرکز شود که این امر در تهران به خوبی صورت میگیرد.

کاشت لوبیا قرمز در تهران

قیمت لوبیا قرمز در تهران

به دلیل وجود جمعیت زیاد در این شهر، بسیاری از زمین های کشاورزی این شهر تغییر کاربری داده اند و به ساختمان های بلندی تبدیل شده اند پس محصولات کشاورزی در این شهر زیاد کشت نمیشوند. لوبیا قرمز نیز به این صورت است و کشت آن در این شهر انجام نمیشود و نیاز تهران از طریق شهر های دیگر تامین میشود.

واردات لوبیا قرمز از استان های دیگر به تهران

قیمت لوبیا قرمز در تهران

همانطور که گفته شد تهران یکی از شهر های پر جمعیت است که مصرف بالایی برای لوبیا قرمز دارد ولی آنرا  کشت نمیکند.در تهران علاوه بر مصارفی که برای خانواده ها برای لوبیا قرمز وجود دارد سازمان های زیادی نیز هستند که در آشپز خانه این سازمان ها به این محصول نیاز است از طرفی این شهر مرکزی برای  پخش محصولات نیز میباشد پس این شهر ضرورت دارد تا نیاز مصرف کنندگان خود را تامین کند پس شهر تهران لوبیا های مورد نیاز خود را از طریق شهر هایی مانند اراک، لرستان و غیره وارد میکند و سپس آنرا بسته بندی میکند و به فروش میرساند. علاوه بر آن، شهر تهران از لوبیاهای وارداتی به کشور نیز استفاده میکند و در کنار لوبیا های ایرانی به فروش میرساند.

فروش و قیمت گذاری لوبیا قرمز در تهران

قیمت لوبیا قرمز در تهران

بازار فروش حبوبات تهران یکی از مهم ترین مراکز در زمینه پخش و عرضه حبوبات است چراکه مهم ترین بازار های حبوبات در تهران هستند و از طریق این بازار ها میتوان به این محصول دست یافت که دارای کیفیت خوب متناسب با قیمت آن می باشد که به صورت فله ،  بسته بندی های متنوع و در تناژ بالا برای مصرف کننده ارائه میشود و قیمت آن بر اساس قیمت روز لوبیا قرمز، سایز آن و وارداتی یا تولید داخلی بودن آن تعیین میشود. به دلیل اینکه این شهر مهم ترین شهر ایران است، محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

قیمت های روز لوبیا قرمز در تهران

قیمت لوبیا قرمز در تهران

قیمت عمده لوبیا قرمز در تهران مانند تمام محصولات با قیمت جزئی آن متفاوت است. به دلیل اینکه این محصول از سایر شهر ها وارد این شهر میشود قیمت آن نیز مانند سایر شهر ها برآورد میشود که قیمت عمده لوبیا قرمز به ازای هر کیلو۳۰،۰۰۰ و به دلیل مسافت طولانی که باید طی شود هزینه حمل و نقل نیز به آن اضافه میشود. از طرفی در حالت جز نیز قیمت ها به همان شکل است ولی هر چه بسته بندی شکیل تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود که  قیمت لوبیا قرمز در بازار های تهران از ۳۶ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان متناسب با نوع بسته بندی متفاوت است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس