مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

خرید انواع نخود پاییزه با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت انواع نخود پاییزه با نخود بهارهتولید عمده انواع نخود پاییزه در کرمانشاه

انواع نخود پاییزه با بهترین کیفیت در مناطق مختلف ایران کشت می‌شود. کشور ایران از نظر آب و هوایی دارای اقلیم بسیار مناسب برای کشت انواع نخود پاییزه و بهاره می باشد. در راستای این موضوع خرید و فروش این محصول در ایران در حجم های بسیار زیاد دیده می شود و در برخی مواقع صادرات آن نیز انجام می پذیرد.

خرید انواع نخود پاییزه با بهترین کیفیت

تفاوت انواع نخود پاییزه با نخود بهاره

تفاوت انواع نخود پاییزه با نخود بهارهکشور ایران در زمینه تولید نخود دارای خاک مناسب و سازگار با این محصول می باشد و این محصول به عنوان نوعی محصول کشاورزی در مناطق مختلف از ایران کاشته می شود.

نخود معمولاً دارای دو تیپ زمستانه و تابستانه است که در بازار با نام انواع نخود پاییزه و انواع نخود بهاره شناخته شده می باشد.

تفاوت انواع نخود پاییزه با نخود بهاره در زمان تولید و کاشت محصولات دیده می شود و همان طور که از نامشان برمی‌آید معمولاً انواع نخود پاییزه در زمستان و پاییز کاشته می شوند و انواع نخود تابستانه در بهار کاشته می شود و در تابستان برداشت می شوند.

نخود زمستانی دارای دانه های ریز است و دانه های آن به رنگ های مختلفی دیده می‌شود. اما نخود های تابستانه دارای دانه های درشت هستند و معمولاً رنگدانه این نخود ها به صورت کرم دیده می شوند.

نخود از آن جهت به صورت دو تیپ در ایران تولید می‌شود که به عنوان یک گیاه مقاوم به خشکی شناخته شده است. به عبارت دیگر می توان گفت گیاه نخود هم در دمای بالا و هم در دمای پایین مقاومت خوبی را تحمل می‌کند و این محصول با اقلیم خشک و سرد مناطق مختلف ایران سازگاری مناسبی دارد.

تولید عمده انواع نخود پاییزه در کرمانشاه

تولید عمده انواع نخود پاییزه در کرمانشاهتولید نخود پاییزه به صورت عمده در ایران معمولاً در مناطق گرم‌تر دیده می‌شود. به عنوان مثال کرمانشاه یکی از مراکز عمده تولید انواع نخود پاییزه است که به صورت سالانه این محصول را در حجم ‌های بالا تولید می‌کند و  به مشتریان معرفی می نماید.

حجم تولید انواع نخود در ایران به حدی است که در برخی موارد صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز دیده می شود. معمولاً بهترین زمان برای تولید نخود پاییزه و کشت بذر این گیاه ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر ماه می باشد که پس از آن بارندگی های موثر پاییز شروع می شوند.

معمولاً کاشت نخود در ایران به صورت سنتی انجام می پذیرد و کشاورزان بعد از آماده سازی زمین بذر نخود را به صورت تصادفی و یکنواخت بادست در سطح مزرعه می پاشند و در مرحله بعد به کمک گاوآهن خاک را زیرورو می‌کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس