مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

مرکز فروش لوبیا قرمز فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص لوبیا قرمز برای کودکانلوبیا قرمز فله بخریم یا بسته بندی؟

لوبیا قرمز فله یکی از لوبیاهای پرمشتری و محبوب در کشور است که جز زنجیره غذایی کشور محسوب می شود و در ردیف کالاهای اساسی محسوب می شود

مراکز عرضه این محصول در کشور در حجم بالاتری محصولات خود را عرضه می کنند اما مهمترین عاملی که مشتری برای خرید لوبیا سفید به دنبال آن است کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است.

مرکز فروش لوبیا قرمز فله

خواص لوبیا قرمز برای کودکان

خواص لوبیا قرمز برای کودکان لوبیا قرمز برای کودکان سرشار از پروتئین و فیبر هست اما بصورت ناقص،که با ترکیب کردن آن با حبوبات دیگر ترکیب کامل آن بدست می آید برای تشخیص لوبیا قرمز خوب نیاز به تجربه و دانش کافی هست اما از لحاظ ظاهر  باید به تغییر رنگ و شکل آن بیشتر توجه نمود.

علاوه بر آن باید به فاسد بودن آن هم توجه کرد نباید لوبیا گرد و خاک داشته باشد در بعضی موارد لوبیا در اثر گرما و یا شدت جریان آن به مدت طولانی جلوی آفتاب بوده که به حالت نیم پخت و پوست کرخیده درآمده است در این حالت لوبیا بیشتر تغییر رنگ داده و حتی طعم آن هم عوض می شود باید بدانید که لوبیا قرمز ایرانی هرچه تازه تر باشد هم سریعتر پخته می شود وهم طعم آن بهتر خواهد بود ک معمولا  در حدود نیم ساعت تا یک ساعت پخته می شود.

یکی دیگر از راههای تشخیص لوبیا سفید این است که اگه خریدار قصد خرید لوبیا قرمز فله ای را داشته باشد حتما بایستی از آن نمونه برداری کرده تا بهتر بتواند در مقدار کم ،کیفیت خوب یا بد آن را تشخیص دهد. اما برعکس در موقع خرید لوبیا کیلویی چون همه شکل و ظاهر در دید مشتری قرار می گیرد براحتی می تواند کیفیت ان را تشخیص دهد.

البته شایان ذکر است در فروش بصورت عمده تمام لوبیا باید با نمونه ارائه شده مطابقت داشته باشد.

لوبیا قرمز فله بخریم یا بسته بندی؟

لوبیا قرمز فله بخریم یا بسته بندی؟ لوبیا قرمز کیلویی با توجه به اینکه از زمره کالاهای اساسی می باشد  با توجه به کیفیت آن در قیمتهای مختلف عرضه می شود.

البته قیمت لوبیا قرمز فله اصلا به فراوانی محصول در انبار یا کاهش تقاضای آن بستگی ندارد اما این موارد در قیمتها فقط میتواند به نسبت کمی تاثیرگذار باشد. چنانچه گفته شد هرچه لوبیا بدون عیب و نقص  و درجه یک باشد تقاضای مشتری بیشتر می شود وبالعکس.

به هر حال لوبیا قرمز بسته بندی با توجه به  خواص مفیدی که بر بدن دارد اغلب مصرف بالایی هم دارد  به همین خاطر باید انتظار مصرف بالاتری نیز داشت.

اما از همه مهمتر کیفیت لوبیا قرمز در انتخاب مشتری و قیمت مناسب آن حرف اول را در بازار میزند و از طرف دیگر هرچه خرید مشتری بیشتر باشد قیمت آن نیز  کمتر و بصرفه تر خواهد بود .

این مجموعه توانسته باعرضه انواع مختلف لوبیا قرمز از بهترین کیفیت در زمره برندهای خوب در کشور بدرخشد ، در فروش لوبیا قرمز کیلویی و عمده  هرچه سفارش مشتری به صورت عمده و کلان باشد قیمت محصول هم به نسبت آن کاهش یافته و مقرون به صرفه خواهد بود

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس