مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

مرکز خرید لوبیا قرمز تازه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص لوبیا قرمز برای لاغریپخش عمده انواع لوبیا قرمز تازه



یکی از رایج ترین لوبیاها در  خانواده لوبیا لوبیا قرمز تازه است. شباهت بسیار زیاد لوبیا قرمز به کلیه باعث شده است که به این نوع لوبیا کلیوی نیز گویند. لوبیای آزوکی نوعی لوبیا به شکل لوبیا قرمز است که چون همین رنگ را دارد گاها با لوبیا قرمز اشتباه گرفته می شود. حجم زیادی از لوبیاها را کربوهیدرات ها و پروتئین و آب و حجم کمتری از آن را قند و فیبر و چربی فرا گرفته است. از دیگر مواد آلی لوبیاها روی،پتاسیم و کلسیم را می توان نام برد. 

مرکز خرید لوبیا قرمز تازه

خواص لوبیا قرمز برای لاغری

خواص لوبیا قرمز برای لاغری با خرید لوبیا قرمز تازه که از نظر طب قدیم ایران طبعی گرم و تر دارد می توان از خواص آن بهره مند شد. لوبیا قرمز ادرار آور است و حجم ادرار را زیاد می کند. این لوبیا برای درمان بیماری های کلیوی و دستگاه مجاری تناسلی مناسب است. رافع سنگ کلیه بوده و سینه و ریه را نرم می کند. محرک نیروی جنسی است و قاعده آور نیز است.

برای درمان یبوست و بیماری های قلبی و اگزما استفاده می شود.  لوبیا فشار خون را نیز پایین می آورد. طبق تحقیقات به اثبات رسیده است که لوبیا به دلیل داشتن فیبر زیاد باعث می شود که هنگام مصرف آن تا مدت طولانی انسان احساس سیری می کند و به سراغ غذا نمی رود و همین فیبر باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود از این رو باعث کاش وزن می شود. در ضمن فیبر های رژیمی لوبیا باعث می شود که روده ها به صورت منظم فعالیت کنند.

برای نگه داری طولانی مدت حبوبات کافی است ابتدا آن را به خوبی پاک کرده و از ناخالصی ها درون آن جدا کنیم، سپس با نمک فراوان آن را مخلوط کنیم و در جای خشک و خنک نگه داری کنیم. حبوبات را می توان به صورت خام، نیم پز و پخته به مدت طولانی در فریزر نگه داری کرد. بهتر است حبوبات قبل از مصرف خیسانده شوند تا نفخ آن ها خارج شود. 

پخش عمده انواع لوبیا قرمز تازه

پخش عمده انواع لوبیا قرمز تازه از انواع لوبیاها می توان به لوبیا قرمز جگری، لوبیای سفید، چیتی، کشاورزی، سیاه و چشم بلبلی را نام برد. از منابع مهم و غنی  پروتئین لوبیا قرمز است. به همین دلیل کسانی که به هر دلیلی از گوشت و پروتئین آن خود را محروم می کنند می توانند لوبیا را جایگزین گوشت کنند. 

مناطق زیادی از مناطق کشاورزی ایران زیر کشت لوبیا است. بنابر این در ایران شاهد حجم زیاد تولید لوبیا هستیم که بسیاری از مراکز فروش به صورت بازارهای مستقیم امروزه و با حذف واسطه ها و پخش عمده به صورت فله یا دسته بندی باعث رونق این محصولات و سود آوری برای چرخه تولید شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس