مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =

قیمت لوبیا قرمز جگری فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

راه تشخیص لوبیا قرمز زودپزمرکز خرید لوبیا قرمز جگری ازنا

لوبیا قرمز جگری دارای کیفیت های متفاوت و متنوعی می باشد. قیمت لوبیا قرمز جگری بر حسب درشتی و اندازه، کیفیت و زودپز بودن و … تعیین می گردد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند آن را به صورت کیلویی و یا به صورت فله از مراکز فروش ما خریداری نمایند.

همچنین با ورود به سایت های فروش ما که ارایه کننده لوبیا قرمز جگری با قیمت مناسب و به صورت فله است می توانید از قیمت های این محصول آگاهی پیدا کنید و سپس اقدام به تهیه و خرید نمایند.

قیمت لوبیا قرمز جگری فله

راه تشخیص لوبیا قرمز زودپز

راه تشخیص لوبیا قرمز زودپز در بین حبوبات لوبیا قرمز و نخود دارای ارزش غذایی بالایی بوده و بیشترین مقدار مصرف را در دنیا دارد.

لوبیا قرمز حاوی بیست و دو درصد پروتئین، شصت و دو درصد قند و دو درصد مواد چربی می باشد و یکی از مقوی ترین حبوبات دنیا محسوب می شود.لوبیا نیز همانند سایر حبوبات داری فیبر می باشد که سیستم گوارشی را پاک سازی می نماید. همچنین فیبر، قند و کلسترول خون را کاهش می دهد. 

لوبیا جهت بازار پسندی باید از نظر زود پز بودن، قدرت هضم آسان، درصد پروتیین، طعم و مزه و… باید مورد بررسی قرار گیرد.

لوبیا هایی که دارای پوستی ضخیم هستند دیر پز تر می باشد. هدف اصلاح لوبیا در ایران، ارایه لوبیا قرمز با بالا بردن بازار پسندی آن از نظر رنگ، درشتی و اندازه، نازکی پوسته دانه، کیفیت لوبیا و… می باشد.

زود پخت بودن و نازک بودن پوسته با نحوه و شرایط انبارداری ارتباط مستقیم دارد. اگر لوبیا در مکانی با دما و رطوبت نسبی بالا نگهداری شود لوبیا دیرپز و کم کیفیت تر می شود.

به صورت کلی می توان گفت که سرعت پخت لوبیا به دو عامل ژنتیکی و محیطی بستگی دارد. لوبیا های ریز زودپز تر بوده اما به دلیل اندازه و پروتیین کم آن نسبت به لوبیا های درشت بازار پسندی کمی دارد.

مرکز خرید لوبیا قرمز جگری ازنا

مرکز خرید لوبیا قرمز جگری ازنا برای خرید لوبیا قرمز ازنا می توانید به فروشگاه ها و مراکز فروش ما که ارائه کننده این محصول با کیفیت بالا می باشد به صورت حضوری مراجعه نمایید و از خرید از فروشندگان ما نهایت رضایت را کسب کنید.

ما برای کسانی که بنا به هر دلایلی برایشان مقدور نباشد به صورت حضوری و مستقیم به مرکز خرید ما مراجعه کنند سایت هایی ایجاد کرده ایم تا راحت تر بتوانند در هر نقطه ای از ایران این محصول را سفارش دهند. فروشندگان ما این محصول را در زمان و مکان مشخصی به خریداران تحویل می دهند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس