مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

تولید نخود کرمانشاه فله ای در سایز های مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید نخود کرمانشاه فله ایقیمت روز نخود کرمانشاه فله ای در سال 99

نخود کرمانشاه فله ای از بهترین نخودهای موجود در بازار است، به طوری که اگر بخواهند از کیفیت نخود تعریف کنند می گویند این نخود برای کرمانشاه است. نخود یکی از حبوبات معروف است و در غذاهایی مانند آبگوشت، کوفته نخود، آش، فلافل و … استفاده می شود. برخی به اشتباه فکر می کنند نخود از حبوبات باد آور است اما اینگونه نیست نخود بادهای اضافی را از بدن خارج می کند به علاوه قبل از استفاده باید ۳ تا ۴ ساعت آن را خیس کنید تا نفخ نکنید. 

تولید نخود کرمانشاه فله ای در سایز های مختلف

راهنمای خرید نخود کرمانشاه فله ای

راهنمای خرید نخود کرمانشاه فله اینخود یکی از حبوباتی است که استفاده از آن برای بدن فواید بسیار زیادی دارد، وزن را متعادل می کند، برای سلامتی قلب خیلی خوب است، کلسترول و فشار خون را پایین می آورد، کم خونی و چین و چروک های روی پوست را کاهش داده و برای سلامتی کلی بدن خیلی مفید و موثر است اما در خرید نخود فله ای کرمانشاه توجه به مواردی بسیار ضروری است: اول اینکه این نخود به هیچ عنوان نباید بوی بدی بدهد، برخی از نخودها را زمانی که برای پخت فلافل خیس می کنید بوی خیلی بدی می دهند، این نخودها کیفیت خوبی ندارند. 

دومین نکته توجه به این است که نخود سنگ و آشغال زیادی نداشته باشد، البته مواد زائدی که در نخود وجود دارند جزئی جدایی ناپذیر هستند اما نباید خیلی زیاد باشند زیرا علاوه بر اینکه پول سنگ را هم پرداخت می کنید، پاک کردن نخودها خیلی سخت می شود. 

رنگ نخود نباید تیره باشد، نخودهایی که روشن رنگ هستند طعم بهتری دارند و بوی بدی نمی دهند، همچنین زمانی که نخود را خیس می کنید باید به اندازه ی کافی نرم شود و بتوانید پوست آن را با دست بکنید در غیر اینصورت می توان گفت نخود دیر پز است. 

نخودی که خریداری می کنید باید زود بپزد، برخی از نخودها که کیفیت خولی ندارند را باید ۴ الی ۵ ساعت بپزید و در آجر باز هم برای خوردن مناسب نیستند. 

قیمت روز نخود کرمانشاه فله ای در سال ۹۹

قیمت روز نخود کرمانشاه فله ای در سال 99یکی از مسائلی که در خرید نخود کرمانشاه به آن توجه شده است قیمت نخود فله ای است، در این مورد می توان گفت قیمت نخود مانند سایر حبوبات رو به افزایش است اما عواملی نیز می تواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. برای مثال خرید نخود فله ای به صورت عمده قیمت آن را برای شما کمتر می کند و یا نخود کرمانشاهی در خود شهر کرمانشاه قیمت کمتری دارد زیرا در سایر شهرها هزینه ی حمل و نقل نیز به آن اضافه شده است. 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس