مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

مرکز خرید عدس ۹۰۰ گرمی سورت شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی فواید عدس در رشد کودکانپخش عمده عدس 900 گرمی محلی

عدس را می‌توان یکی از دانه‌های  پر خاصیت  و از خانواده حبوبات دانست و خود انواعی دارد.

این دانه آنقدر مفید و پر خاصیت است که در کتاب ما مسلمان در آیاتی به اهمیت این محصول توسط قوم حضرت موسی اشاره  شده است.‌و خوردن این دانه ارزشمند از سالیان سال توسط قوم های مختلف استفاده می شده.

در عصر ما نیز اهمیت این محصول توسط کارشناسان تغذیه بسیار سفارش شده است.

و تولید کنندگان این محصول، محصول خود را  در غالب عدس ۹۰۰ گرمی و ..‌ به مشتریان ارائه می دهند.

مرکز خرید عدس 900 گرمی سورت شده

بررسی فواید عدس در رشد کودکان

بررسی فواید عدس در رشد کودکان عدس محلی ، با کیفیت ترن نوع عدس محسوب می شود ، و مثل سایر حبوبات دیگر خاصیت های زیادی دارد. می توان گفت قدمت مصرف این گیاه یا دانه، نسبت به سایر دانه ها و حبوبات دیگر بیشتر است.  خاصیت این گیاه از سال های  دور توسط بشر شناخته شده بود و در مصرف این گیاه به خصوص برای رشد کودکان مبادرت می کردند و معتقد بودند که خوردن این دانه نیاز و انرژی مورد نیاز بدن خود و کودکان شان را تأمین می‌کند.

 عدس خواص بی نظیر و زیادی دارد.

از مهمترین خواص بی نظیر و غالب این نوع گیاه می توان به سرشار بودن آن از آهن اشاره کرد، میزان آهنی که در این گیاه موجود است نسبت به سایر حبوبات دیگر ،قالب است .اگر بعضی از افراد و کودکان به خوردن گوشت قرمز علاقه نداشته باشند یا امکان دسترسی  آنها به گوشت کم باشد عدس بهترین جایگزینی است که می توان از آن استفاده کرد.

 از دیگر خواص عدس که می توان نام برد داشتن فیبر ،انواع ویتامن b۱ b۲  است این ویتامینها در رشد کودکان تاثیر بسزایی دارد و والدین کودکان با خوراندن این گیاه به فرزندانشان به شکل‌های متفاوت، مثل عدسی، عدس پلو و آش و… نیاز بدن کودک خود را برای رشد و نمو خود و خود تأمین می کنند.

پخش عمده عدس ۹۰۰ گرمی محلی

پخش عمده عدس 900 گرمی محلی فروشندگان با خرید عدس سورت شده که بهترین و مرغوبترین نوع عدس محسوب می‌شود اقدام به عرضه این محصول به مراکز و فروشگاه ها می‌کنند این فروشندگان محصول خود را به صورت عمده و مستقیم از کشاورزان خریداری می کنند و محصول خود را بدون واسطه به دست مشتریان خود می رسانند که به این نوع خرید و فروش این محصول عدس سورت شده می گویند. مزایای که عدس محلی سود شده برای مشتریان دارد این است که: قیمت عرضه این کالا بدون واسطه و مستقیم است و  عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ، در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد و مشتریان و خریداران با خرید عدس سورت شده از مزایای دیگری چون بسته بندی  سالم و بهداشتی و همچنین عدس خالص بدون سنگ ریزه و… بهرمند می شوند.خریداران همچنین بنا بر نیاز و مصرف خود در غالب بسته های مختلف اقدام به تهیه و خرید این محصول می کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس