مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

مرجع فروش عدس محلی لرستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع عدس خوش پخت محلیقیمت خرید عدس سیاه کیلویی


امروزه مراکز و مراجع عمده فروش عدس در سراسر کشور با مجوز رسمی و معتبر خود فعال هستند و نیز توانسته اند این گونه از محصول غذایی با ارزش را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه به فروش برسانند.

همچنین فروش عدس محلی لرستان به این روش گزینه ای مناسب جهت ارگانیک بودن و سالم بودن این نوع محصول مصرفی مورد توجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته که فروش به این طریق مقرون به صرفه تر است.

مرجع فروش عدس محلی لرستان

انواع عدس خوش پخت محلی

انواع عدس خوش پخت محلی


عدس ها را بر اساس بزرگی و كوچكی آن ها تقسیم بندی می‌ كنند. این نوع محصولات علاوه بر ارزش غذایی دارای انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی زیاد از قبیل کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، آهن، سری، روی و دیگر املاح می باشند که در طب سنتی نیز بسیار پرکاربرد و پراهمیت بوده که در درمان انواع بیماری ها از جمله کم خونی بسیار مفید و موثر واقع می شود.

این نمونه از محصولات عمده دارای سایز و اندازه های متفاوت بوده که هر کدام دارای خواص و کاربرد فراوان و از اهمیت غذایی زیادی برای بدن برخوردار می باشند که بسته به سلیقه فرد انتخاب و خریداری می شوند.

در حال حاضر قطب اصلی عدس محلی دلفان در شهر نورآباد لرستان می باشد که به دلیل شرایط منطقه ای مناسب و نیز شرایط خوش آب و هوایی مساعد توانسته با بهترین نوع بذرها، کود عالی، آبیاری به موقع محصول، دما و رطوبت زمین های حاصلخیز کشاورزی محصولی ارگانیک، استاندارد و کاملا سالم را به بازار تحویل دهد که از ارزش غذایی و نیز جنبه صادراتی بالایی برخوردار می باشد.

قیمت خرید عدس سیاه کیلویی

قیمت خرید عدس سیاه کیلویی


در حال حاضر عدس سیاه دارای خواص زیاد از جمله دارای پروتئین و کالری فوق العاده ای است که در سلامت بدن افراد بسیار موثر بوده و نیز به دلیل این که رنگ متفاوتی نسبت به سایر عدس ها مخصوصا عدس قرمز دارد برای تزئین بشقاب های غذا، در سوپ و غیره از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

شرکت بازرگانی تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که توانسته اند این نوع محصول غذایی با ارزش را در انواع برند های متفاوت با متنوع ترین بسته بندی به صورت فله ای و کیلویی در اختیار مشتریان قرار دهند که خرید و فروش به روش عمده و مستقیم و همچنین با حذف واسطه امکان پذیر و  ارزانتر می باشد.

قیمت خرید عدس سیاه کیلویی با توجه به نوع کیفیت، نوع برند و شرکت تولیدی آن، نحوه بسته بندی، ارگانیک، استاندارد، پروانه تولیدی و پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضاء، نحوه توزیع و تولید محصول، بر اساس میزان عرضه و تقاضا، پایین بودن ارز در کشور و دیگر موارد می توانند در تعیین قیمت این نمونه از محصول نقش بسزایی ایفا نمایند.



مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس