مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =

مرکز خرید لپه مرغوب تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مرغوب ترین لپه ایرانیفروش عمده انواع لپه خورشتی

لپه مرغوب توسط متخصصین داخلی کشت می شود و بعد از طی مراحل مختلف تهیه و تولید می شوند. لپه های برداشت شده به صورت عمده و خورده به فروش می رسند. لپه ها به مرکز مربوطه جهت فروش عرضه می شوند. محصولات به صورت بسته بندی های مختلف و با وزن های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مرکز خرید لپه مرغوب تبریز

معرفی مرغوب ترین لپه ایرانی

معرفی مرغوب ترین لپه ایرانی لپه یکی از مواد غذایی پر مصرف است که روزانه برای تهیه انواع غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. لپه عموما به نوعی از حبوبات گفته می شود که دو نیمه بوده و به صورت خشک شده هستند. از انواع لپه می توان به لپه نخود، لپه لوبیا، لپه عدس و … اشاره کرد. که هر کدام ویژگی و خواص منحصر به فردی دارند.
از موارد مصرف نخود لپه می توان به تهیه قیمه اشاره کرد. ناگفته نماند که لپه بدون پوست نیز است.
لپه در نقاط مختلف کشور کشت، تهیه و تولید می شود. یکی از مرغوب ترین، مشهور ترین و پرطرفدار ترین لپه، لپه مرغوب تبریز است.
از ویژگی های لپه مرغوب ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    1. لپه با کیفیت و مرغوب دارای دانه هایی با اندازه های یکسان هستند. ریز و درشت بودن دانه ها دلیل بر پایین بودن کیفیت است.
    2. از دیگر ویژگی با کیفیت بودن لپه ها رنگ آن ها است. رنگ لپه انتخابی باید یکدست باشد. زرد روشن و عاری از هر گونه سیاهی باشد.
    3. ظاهر دانه های لپه یکی دیگر از ویژگی های لپه با کیفیت است. دانه ها باید سالم و عاری از هر گونه خرابی باشد.
    4. یکی از ویژگی های مهم لپه با کیفیت خوش پخت بودن آن ها است. اگر لپه انتخابی دیر پخته شود و یا مقداری از دانه های آن سفت و مقداری دیگر نرم             باشند دلیل بر کیفیت بسیار پایین محصول است.
    بعضی از لپه ها هنگام پخت بوی نامطبوعی دارند. پس بو یکی دیگر از عوامل مهم در کیفیت لپه است.

فروش عمده انواع لپه خورشتی

فروش عمده انواع لپه خورشتی لپه خورشتی در ایران با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به صورت عمده به فروش می رسد. فروش عمده محصولات به بهترین شکل صورت می گیرد.
لپه در درمان بسیاری از بیماری ها مانند درمان بیماری های قلبی عروقی، بهبود سلامت و کارکرد قلب، درمان دیابت و فشار خون و … بسیار کمک می کند.
لپه سرشار از مواد معدنی و مواد مغذی زیادی مانند کلسیم، آهن، نشاسته، کربوهیدرات ها، انواع ویتامین ها مانند ویتامین B و … ، پروتئین و … است. میزان پروتئین موجود در لپه زیاد است و در سطح پروتئین موجود در گوشت نیز می باشد. بنابراین ورزشکاران و افرادی که تحت رژیم ها غذایی خاصی هستند از نخود لپه به عنوان جایگزین گوشت استفاده می کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس