مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 7 =

لیست قیمت انواع حبوبات تناژ بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت حبوبات تناژ بالامعرفی انواع حبوبات ایرانیارزش غذایی حبوبات مصرفیبازار حبوبات فله ای و بسته بندی تهران کجاست؟فروش عمده انواع حبوبات در شیراز عمده فروش حبوبات فله ای در تبریزلیست قیمت حبوبات عمده و تناژ بالا در 99شرکت پخش حبوبات در اصفهان

همانطور که میدانید قیمت حبوبات تناژ بالا بسیار مناسب­ تر و ارزان ­تر از قیمت حبوبات بسته­ بندی است زیرا بصورت کلی خرید در حجم بالا مقرون به صرفه ­تر خواهد بود.

در ادامه تعدادی از قیمت های حدودی حبوبات آورده شده است اما بهتر است برای اطلاع از دقیق ترین و به روزترین قیمت حبوبات با مسئولین فروش تماس بگیرید.

نام حبوبات وزن قیمت ( تومان )
عدس یک کیلوگرم ۷۰۰۰
لپه یک کیلوگرم ۱۰۰۰۰
ماش یک کیلوگرم ۱۴۰۰۰
نخود یک کیلوگرم ۸۰۰۰

قیمت حبوبات تناژ بالا

معرفی انواع حبوبات ایرانی

انواع حبوبات ایرانی که باعث خوش طعم شدن غذاها و درحقیقت بخش اصلی از مواداولیه هستند، عبارتند از : لوبیاچیتی، لوبیا عروس، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سفید، لوبیا قرمز، نخود، عدس، ماش، لپه و غیره هستند.

شما میتوانید با خرید عمده حبوبات از شرکتی معتبر، در کنار تجربه طعم بی نظیر و به یادماندنی غذا، از قیمت و شرایط بسیار فوق­ العاده ­ای نیز بهره ­مند شوید.

قیمت حبوبات تناژ بالا

ارزش غذایی حبوبات مصرفی

همانطور که میدانید که حبوبات فوائد بسیاری برای بدن و سلامت شما دارد. با مصرف حبوبات، میتوانید بسیاری از نیازهای بدنتان را تامین کنید و همچنین سلامت بدن خود را افزایش دهید و نگذارید به راحتی بیماری به سراغ شما بیاید.

شما میتوانید حبوبات را در بسته بندی های کوچک از فروشگاه ها خریداری کنید اما باید بدانید که این کار در دراز مدت، هزینه بیشتری نسبت به خرید عمده و فله حبوبات برای شما خواهد داشت.

قیمت حبوبات تناژ بالا

بازار حبوبات فله ای و بسته بندی تهران کجاست؟

آیا میدانید بازار حبوبات تهران کجاست و خرید از بازار حبوبات تهران چه مزیت هایی دارد ؟

در بازار تهران میتوانید باکیفیت ترین حبوبات را در هر زمانی از سال بصورت عمده و یا بسته بندی با قیمت بسیار مناسب تر از فروشگاه های سطح شهر، خریداری کنید.

بازار حبوبات تهران بعنوان یکی از بزرگ ترین بازارهای خرید و فروش حبوبات، منبعی بزرگ برای تهیه حبوبات برخی فروشنده ها نیز هست.

بازار حبوبات تهران کجاست

فروش عمده انواع حبوبات در شیراز

فروش عمده حبوبات در شیراز در مراکزی مانند انواع فروشگاه های بزرگ، مراکز فروش حبوبات، نمایندگی فروش مستقیم حبوبات، شرکت های عرضه کننده انواع حبوبات صورت میگیرد حتی شما میتوانید بسیاری از این حبوبات را بصورت غیرحضوری و اینترنتی نیز از سایت های معتبر خریداری کنید.

همانطور که میدانید، با خرید عمده حبوبات میتوانید در زمان و هزینه خود، صرفه جویی کنید و اقتصادی رفتار کنید.

فروش عمده حبوبات در شیراز

 عمده فروش حبوبات فله ای در تبریز

عمده فروش حبوبات تبریز، در حقیقت به شما کمک میکنند تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه و باکیفیت داشته باشید و در زمان کمی خریدی فوق العاده را انجام دهید.

اما حتما توجه داشته باشید که از مراکز معتبر خرید عمده حبوبات خود را انجام دهید تا از مرغوبیت حبوبات مطمئن باشید و همچنین حبوبات خریداری شده شما، شکل ظاهری بهتری خواهند داشت.

شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا غیرحضوری به نمایندگی های فروش و شرکت های عرضه کننده حبوبات، خرید عمده خود را انجام دهید.

عمده فروش حبوبات تبریز

لیست قیمت حبوبات عمده و تناژ بالا در ۹۹

قیمت حبوبات عمده ۹۹ با توجه به عواملی مانند :

  • کیفیت و مرغوبیت حبوبات
  • مقدار حجم خریداری شده
  • خرید حبوبات برای صادرات یا برای مصرف
  • نوسانات ارز در کشور
  • و بسیار دلایل دیگر، متغیر خواهد بود.

اما با همه ی این توضیحات، اگر قیمت خرید عمده را با قیمت بسته بندی آن مقایسه کنید، خواهید دید که قیمت بسیار کمتر و مقرون به صرفه تری خواهد داشت.

میتوانید برای اطلاع از به روزترین قیمت حبوبات با مسئولین فروش شرکت پخش کننده حبوبات تماس بگیرید و با توجه به نوع خرید شما، در زمینه قیمت حدودی حبوبات به شما کمک خواهند کرد.

قیمت حبوبات عمده 99

شرکت پخش حبوبات در اصفهان

پخش حبوبات اصفهان در مراکز و نمایندگی های مختلفی صورت میگیرد که شما میتوانید بصورت اینترنتی و یا از طریق شماره تلفن نیز با این مراکز در ارتباط باشید.

یکی از دلایل تاکید بر خرید عمده حبوبات، برای رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ سازمان هاست، زیرا معمولا بخش عظیمی از هزینه این مراکز به خرید حبوبات اختصاص داده میشود و با کنترل و کاهش این هزینه میتوانند، کنترل اقتصادی خوبی داشته باشند.

پخش حبوبات اصفهان

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس