مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =

قیمت ۱ کیلو نخود مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از نخودقیمت 1 کیلو نخودخرید و فروش عمده نخودصادرات حبوبات

قیمت ۱ کیلو نخود فرآوری شده و پاک شده به شکل عمده بسیار پایین است. خرید و فروش عمده نخود در تناژ بالا به راحتی امکان پذیر شده است. همچنین صادرات نخود  به شکل عمده رونق بسیار زیادی گرفته است. قیمت ۱ کیلو نخود خریداری شده در تناژ بالا بسیار به صرفه تر است.

مزایای استفاده از نخود

قیمت نخود۹۹

این ماده غذایی که صادرات فراوانی به خارج کشور دارد برای بدن بسیار مفید است. موادی مانند ویتامین ها ، فولیک اسید و سایر مواد معدنی که باعث شده است که نخود در حجم انبوه خرید و فروش شود. قیمت ۱ کیلو نخود در برابر فواید غذایی آن شاید اصلا به چشم نیاید.

همچنین نخود به سبب فواید زیادی که برای پوست دارد، روزانه در تناژ های بالا به شرکت های لوازم آرایشی فرستاده می شود. نخود سرشار از آهن و فسفر است که برای سلامت بدن بسیار مفید واقعا می شود.

نخود یکی از حبوبات بسیار مفید و مقوی است ، برای جلوگیری از بسیاری از بیماری های قلبی مصرف می شود. همچنین فواید بسیار زیادی برای پوست دارد به طور مثال ضد چین و چروک است. در نتیجه تقاضاها برای خرید این نمونه از حبوبات بسیار زیاد است.

قیمت ۱ کیلو نخود

مرکز خرید و فروش نخود

حبوبات مختلف جایگاه مهمی در تغذیه و سلامتی افراد ایفا می کنند. نخود به عنوان یک نوع حبوبات مقوی روزانه در تناژ بالا از شرکت های مختلف خریداری می شود.  قیمت ۱ کیلو نخود در فروشگاه های مختلف در رده یکسانی قرار دارد.  نخود خواص زیادی برای بدن دارد و دارای ارزش غذایی فوق العاده است. به همین علت با حجم انبوه روزنه خرید و فروش می شود.

قیمت ۱ کیلو نخود با توجه به کیفیت این محصول واقعا قابل مقایسه نیست. قیمت مناسب این محصول سبب شده است تا به مقدار انبوهی به سراسر کشور ایران ارسال شود و خرید و فروش عمده آن افزایش چشمگیری می یابد. قیمت نخود با توجه به بسته بندی و نوع اماده سازی آن متغییر است این مفهوم را می رساند که با وجود کیفیت بالا تر قیمت تمام شده بالاتر است.

خرید و فروش عمده نخود

قیمت نخود۱۴۰۰

به سبب خاصیت های فراوان نخود عده زیادی از خریداران آن را به صورت انبوه خریداری می کنند. قیمت ۱ کیلو نخود برای فروشندگان با توجه به اینکه به شکل عمده خرید و فروش می شود برای فروشندگان بسیار سود آور است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر یکی از صاحبان فروشگاه هستید محصولاتی مانند نخود را از شرکت ما خریداری کنید.

خرید و فروش عمده نخود به سراسر ایران فراهم شده است، شما در نقاط مختلف ایران می توانید این محصول را با حجم انبوه سفارش داده و در فروشگاه خود به فروش برسانید. با توجه به ویژگی های مثبت حبوباتی ماننذ نخود این کالا در سبد مصرفی بیشتر خانواده ها قرار می گیرد. پس یک محصول با جایگاه مناسب است که شما فروشندگان از خرید و فروش آن ضرر نمی بینید.

صادرات حبوبات

قیمت نخود ترب

در این کارخانه امکان صادرات نخود به کشور های همسایه فراهم شده است. این کار به منظور سود دهی بیشتر و همچنین معرفی یک کالا خوب توسط یک شرکت ایرانی صورت گرفته است. بسته بندی و کیفیت نخود در حدی بالا است که توانسته است رضایت خریداران را در همه جا به دست اورد. این ویژگی ها و فواید نخود باعث شده تا صادرات این محصول رونق چشمگیری داشته باشد.

شما نیز به عنوان یکی از فروشندگان این کالا م یر توانید از ویژگی های مثبت آن بهره مند شوید و نخود مرغوب را در فروشگاه کار به دست خریدار برسانید. قیمت ۱ کیلو نخود برای فروش به شکل کیلویی بسیار مناسب است این موضوع بدان معنی است که با وجود طعم عالی و کیفیت آن قیمت از قیمت مناسبی برخوردار است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس