مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

عامل مهم برای تعیین قیمت لوبیا قرمزقیمت لوبیا قرمز در سال ۱۴۰۰بهترین لوبیا قرمز ایرانی در کجا کشت می شود؟بهترین لوبیا قرمز ایرانیقیمت لوبیا قرمز وارداتیقیمت لوبیا قرمز اتیوپیقیمت لوبیا قرمز قرقیز

قیمت لوبیا قرمز در بازار امروز :لوبیا قرمز ازجمله حبوبات  مورد استفاده مردم ایران وسایر کشورهاست. با وجود تقاضای مصرف کنندگان از بازار های داخلی اما واردات این محصول در ایران وجود دارد که عرضه می شود. قیمت لوبیا قرمز با توجه به معیارهای مشخصی و براساس یکسری قوانین قیمت گذاری می شود.

عامل مهم برای تعیین قیمت لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز در بازار

از عوامل مهم برای تعیین قیمت لوبیا قرمز یک دست بودن بار است. لوبیا های یک سایز و درشت به طور قطعی ارزش بیشتر و در نهایت نرخ بالاتری دارند از طرفی دیگر بوجاری، دستچین و حتی بسته بندی لوبیا قرمز باعث تغییر در قیمت آن می شود؛ به همین دلیل شرکت های بسته بندی حبوبات به دنبال بسته بندی هستند که کاملا پوشیده و تمیز باشد تا در کنار کیفیتی بهتر بر روی محصول قیمت بیشتری بگذارند. مهمترین عامل که در نرخ فروش لوبیا قرمز موثر است؛ سایز لوبیاست. مثلا  اگر لوبیا قرمز دیر پز باشد و یا در زمان پخت ظاهر و مزه مطلوبی نداشته باشد، به طور حتم با قیمت کمتریعرضه می شود. لوبیا قرمز ریز نسبت به لوبیا قرمز درشت هم با قیمت پایین تری با بازار هدف عرضه می

قیمت لوبیا قرمز در سال ۱۴۰۰

قیمت لوبیا قرمز در بازار

قیمت لوبیا قرمز از پاییز سال ۹۹ با قیمتی صعودی روبه جلو است به طوریکه می‌توان گفت این افزایش قیمت چیزی حدود ۲ برابر از نرخ قبل محصول بوده است و به دلیل های گوناگون از جمله نوسانات ارزی، میزان صادرات، میزان تقاضا در بازار و بسیاری از موارد دیگر این روند ادامه دارد. نرخ لوبیا قرمز در سال جدید با افزایش نیز روبه رو است.

به دلایل فراوانی انواع لوبیا قرمز و پارامتر های دیگر قیمت این محصول در سال ۱۴۰۰ با افزایش روبه رو است.

 

بهترین لوبیا قرمز ایرانی در کجا کشت می شود؟

قیمت لوبیا قرمز در بازار

استان های لرستان و مرکزی از مراکز مهم تولید کننده لوبیا در ایران هستند. این دو استان به دلیل شرایط آب و هوایی و مساعد بودن خاک و اقلیم خود توانسته اند انواع لوبیا قرمز درجه ۱ با بالاترین کیفیت لوبیا قرمز را کشت و پرورش می‌دهند.

 

بهترین لوبیا قرمز ایرانی

قیمت لوبیا قرمز در بازار

انواع لوبیا قرمز ایرانی، لوبیا قرمز ازنا و لوبیا قرمز خمین هستند که شهرت بسیاری دارند قبل ذکر است که بدانید غالبا از نظر کیفی تمامی لوبیا های تولید شده در خمین و شهر های اطراف آن در یک سطح قرار دارند؛ اما از به دلیل اینکه تولید کنندگان این محصول به خاطر نداشتن کارگاه، محصولات خود را به خمین ارسال کرده و در خمین بوجاری و دستچین می شوند.

شایان ذکر است که بدانید بهترین لوبیا قرمز در ایران کدام است؟ از جمله با کیفیت ترین و بهترین لوبیا قرمز درشهر زنجان کشت می شود. به طوریکه این محصول هم دارای سایز درشت تر بوده و هم از نظر پخت از کیفیتی بالا برخوردار است.

 

قیمت لوبیا قرمز وارداتی

قیمت لوبیا قرمز در بازار

لوبیا قرمز در دو نوع وارد کشور می‌شود. ۱) لوبیا قرمز اتیوپی    ۲) لوبیا قرمز قرقیز

این دو نوع لوبیای اتیوپی و قرقیز از نظر سطح کیفی، میزان تمیزی بار، قیمت، تقاضا در بازار و بسیاری از عوامل دیگر با یکدیگر تفاوت هایی دارند که این تفاوت باعث می‌ شود قیمت هر یک فرق داشته باشد.

 

قیمت لوبیا قرمز اتیوپی

قیمت لوبیا قرمز در بازار

لوبیا قرمز اتیوپی به دلیل کیفت پایین در پخت و شکل ظاهر د فرمه تر نسب به سایر لوبیاها با قیمت کمتری به بازار عرضه می شود.

 

قیمت لوبیا قرمز قرقیز

قیمت لوبیا قرمز در بازار

لوبیا قرمز قرقیز کیفیتی مطلوب دارد و حتی از نوع ایرانی این محصول بهتر است . علاوه بر کیفیت و ظاهر متناسب از میزان ضایعات کمتری برخوردار بوده و در بیشتر اوقات به صورت پولیش شده به دست مشتری می‌رسد.

 

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس