مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =

قیمت نخود فله در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود فله در بازارویژگی ها و فواید نخودپخش نخود از محل تولید به محل مصرفصادر کردن حبوبات به کشورهای خارجی

انواع نخود ایرانی در سطح جهانی به صورت فراوان وجود دارد. کشورهایی که مایل به خرید تجاری نخود ایرانی هستند از طریق صادرات و واردات نخود ایرانی را به کشور خود وارد می کنند تا در اختیار مشتریان قرار بدهند.

قیمت نخود فله در کشور

قیمت نخود فله در بازار

قیمت نخود فله در بازار

قیمت نخود فله نسبت به قیمت نخود خرده ارزان تر است. در بازار انواع مختلف نخود به صورت های عمده و خرده به فروش می رسد. مشتریان می توانند از هر نوع نخودی که دوست دارند به صورت عمده یا خرده خرید کنند و در سبد غذایی خود قرار دهند.

ویژگی ها و فواید نخود

ویژگی ها و فواید نخود

نخود یکی از حبوباتی است که در ایران کاشت و تولید می شود. نخود دارای مواد معدنی و ویتامین های لازمی است که برای بدن بسیار مفید است. نخود دارای فیبر بالایی است که موجب کم کردن کلسترول بد و چربی های مضر بدن می شود و یبوست را در بدن رفع می کند.

نخود به عنوان یکی از حبوباتی است که نفخ دارد. برای از بین بردن نفخ نخود می توان نخود را خیس کرد و آب آن را خارج کرد یا پوست نخودی را که پخته است کنده شود. نخود دارای انواع ویتامین، پروتئین نشاسته، فسفر، آهن، کلسیم، پتاسیم، سدیم، مس و ویتامین های B1 و B2 و ویتامین A است.

نخود را می توان به عنوان یک تقویت کننده خوب برای قلب، سیستم ایمنی بدن، عضلات، ریشه مو و همین طور افزایش حافظه است. همچنین نخود برای درمان سرماخوردگی و سرفه، درد سینه و تنگی نفس، زردی، دردهای کلیوی و پوکی استخوان در نظر گرفت و آن را جزء برنامه غذایی قرار داد

پخش نخود از محل تولید به محل مصرف

پخش نخود از محل تولید به محل مصرف

به خاطر شرایط آب و هوایی مختلف در ایران انواع مختلف نخود در نقاط گوناگون کاشت می شود. زمانی که کار کشاورزان زحمت کش به اتمام رسید این محصولات به شرکت های تولیدی انتقال می یابند. شرکت های تولیدی موظف هستند این محصولات را مرتب و تمیز کنند و به صورت دسته بندی های خاص و منظم به تمامی مغازه ها و فروشگاه های مختلف ارسال می کنند. این کار انتقال برعهده اشخاص واسطه گری هستند که محصولات را از محل تولید به محل مصرف انتقال می دهند. در فروشگاه ها نخود هم به صورت عمده هم به صورت خرده به فروش می رسد. قیمت نخود فله بسیار مناسب تر از قیمت نخود خرده است

صادر کردن حبوبات به کشورهای خارجی

صادر کردن حبوبات به کشورهای خارجی

نخود به خاطر کیفیت و طعم خوبی که دارد در سطح جهانی شناخته و معروف شده است. به همین خاطر کشورهایی متقاضی می شوند تا حبوبات ایرانی را در کشور خود در کنار سایر محصولات برای مشتریان عرضه کنند. بنابراین شرکت های تولیدی انواع مختلف محصولات را با توجه به نیاز کشورهای متقاضی به صورت عمده و دسته بندی های خاص صادر می کنند. قیمت عمده نخود ایرانی در این کشورها بسیار مناسب است. محصولات ایرانی را در کنار سایر محصولات در فروشگاه های خارجی وجود دارد. مشتریان می توانند به این فروشگاه ها مراجعه کنند و محصولات ایرانی را در سبد غذایی خود قرار دهند و از مصرف کردن آن در غذای خود لذّت ببرید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس