مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 3 =

مرکز خرید نخود فله ایرانی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود فله سفید در چه سایز هایی وارد بازار می شود؟قیمت روز نخود فله در بازار تهران

نخود فله در گروه حبوبات ارزان‌ قیمت دسته بندی می شود که به صورت مستقیم در کشور از کشاورز خریداری می شود و در مرکز خرید انواع حبوبات ایرانی به مشتریان معرفی می شود. نخود در گروه حبوبات پرمصرف دسته بندی می شود. در راستای این موضوع این محصول در بازار هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله دارای طرفداران خاصی می باشد.

مرکز خرید نخود فله ایرانی در کشور

نخود فله سفید در چه سایز هایی وارد بازار می شود؟

نخود فله سفید در چه سایز هایی وارد بازار می شود؟

نخود سفید در گروه بهترین نخود های تولید شده در مناطق مختلف ایران دسته‌ بندی می‌ شود که می‌ تواند به صورت فله در گروه  ارزان ترین حبوبات ایرانی به مشتریان معرفی شود. برخی از مشتریان این محصول در راستای دریافت اطلاعاتی در مورد کیفیت این محصول این سوال برایشان پیش می آید که نخود فله سفید در چه سایزهایی وارد بازار می شود؟

بهترین سایزی که برای نخود سفید در نظر گرفته می‌ شود، سایز ۶۲۰۰ می‌ باشد. به عبارت دیگر نخود فله سفید در سایز  ۶۲۰۰ یکی از مرغوب ترین نخود های ارائه شده به بازار است.

نخود فله در بازار از جنبه‌ های مختلفی با یکدیگر متفاوت هستند. در راستای این موضوع می‌ توان به ایرانی و خارجی بودن این محصول، ریز یا درشت بودن نخود، در هم بودن یا تک سایز بودن نخود اشاره کرد که تمامی موارد گفته شده می‌ توانند روی قیمت فروش این محصول تاثیر داشته باشند.

قیمت روز نخود فله در بازار تهران

قیمت روز نخود فله در بازار تهران

قیمت روز نخود فله در بازار تهران و دیگر بازار حبوبات ایرانی در راستای عوامل مختلفی دچار نوسان می شود. در بازار فروش انواع حبوبات نرخ نخود همانند دیگر حبوبات دارای افت و خیز های می‌ شود که عواملی در این افت و خیزها تأثیرگذار هستند. 

از مهمترین دلایل تغییر قیمت نخود فله در بازار می‌ توان به افزایش و کاهش موجودی این حبوبات در بازار اشاره کرد.

یکی دیگر از مهمترین دلایل تغییر قیمت نخود فله در بازار میزان صادرات و واردات این محصول می باشد. به  صورت کلی می توان گفت قیمت نخود فله هر چقدر هم که دچار افت و خیز شود، در شرایط مختلف می تواند از قیمت نخود بسته بندی شده کمتر باشد. کمتر بودن قیمت نخود فله در راستای بی‌ کیفیت بودن این محصول نیست. بلکه این تغییر قیمت در هزینه‌ هایی است که جهت بسته بندی کردن و بهداشتی کردن بسته های نخود در نظر گرفته می‌ شود و می‌توان گفت نخود بسته بندی شده در بازار به صورت سورتینگ شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مسلم است که باید قیمت فروش بالاتری نسبت به نمونه های فله داشته باشد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس