مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

قیمت نخود فله به صورت عمده در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع سایز های نخود فله ایرانیمرکز فروش نخود فله با بهترین کیفیت
بازار حبوبات تهران کجاست

یکی از پر استفاده ترین و پرکاربردترین نوع غلات، نخود می باشد. 
امروزه نخود با کیفیت ، سایزها و تنوع بالا تولید می شوند و برای فروش به بازار عرضه می گردند. 
قیمت نخود فله بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل برای آنها نمی توان قیمت تعیین شده و مشخصی را ارائه داد. 
ولی با این وجود می توان با مراجعه به این مرکز انواع این محصولات را به صورت عمده و با قیمت ارزان تر در تهران خریداری کرد. 

قیمت نخود فله به صورت عمده در تهران

معرفی انواع سایز های نخود فله ایرانی

معرفی انواع سایز های نخود فله ایرانی یکی از روش های فروش غلات به ویژه نخود در کشور، فروش آن به صورت فله ای و کلی می باشد.
نخودهای فله ای دارای سایزها و اندازه های مختلف و متنوع می باشند که از جمله انواع سایز نخود فله ای می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سایز ۵ و ۶ میلی متری: ریزترین سایز نخود است که معمولا برای تهیه لپه و غیره از آن استفاده می شود. 
  • سایز ۶ و ۷ میلی متری: یکی از متداولترین و اصلی ترین سایزهای این محصول می باشد. از این سایز بیشتر برای درست کردن فلافل و دیگر اغذیه ها و غذاها استفاده می گردد. 
  • سایز ۷، ۸ و ۹ میلی متری: در نهایت باید به سایز دیگر انواع مختلف این محصول اشاره کرد که تقریبا سایز درشت آنها محسوب می شوند. این سایز در اندازه های ۸، ۹ و حتی ۱۰ میلی متری تولید می شوند. این سایز نخود، نه تنها بازار داخلی خوبی دارند، بلکه برای صادرات هم به صورت گسترده از آنها استفاده می شود، چرا که دارای ویژگی ها و مزیت های زیادی می باشند. 

همه این سایزهای مختلف و متنوع نخود، از کیفیت ها و قیمت های مختلفی دارند. سایز یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای اثر گذار بر قیمت این محصول است و هر چقدر کوچک تر باشد سبب ارزان تر شده محصول می گردد و هر چقدر درشت تر باشد، سبب می شود که محصول گرانتر باشد.

مرکز فروش نخود فله با بهترین کیفیت

مرکز فروش نخود فله با بهترین کیفیت برای خرید نخود فله راه های زیادی وجود دارد که از جمله آنها می توان به مرکز فروش نخود فله مراجعه کرد. 
در این مرکز انواع و اقسام نخودهای فله ای در کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت وجود دارد که خریداران می توانند بر اساس آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند. 
خرید از این مرکز، مزیت های زیادی برای خریداران و مشتریان دارد که بتوانند با خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع آنها، به صورت عمده و کلی سود بیشتری را به دست آورند. 
چرا که در خریدهای کلی و عمده قیمت ها بسیار ارزان تر می شود. 


مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس