مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 7 =

قیمت نخود سه خان به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع نخود سه خان در بازارقیمت انواع نخود سه خان در بازارفروش نخود سه خان با کیفیتفروش نخود سه خان با کیفیتقیمت نخود سه خانقیمت نخود سه خانقیمت خرید نخود سه خان در بازارقیمت خرید نخود سه خان در بازار
قیمت نخود سه خان به صورت عمده

با توجه به تنوع محصولات تولیدی نخود در استان های مختلف کشور، قیمت انواع نخود بر اساس سایز محصول و کیفیت آن متنوع است. قیمت نخود سه خان در بازار نسبت به نخود تک خان و دوخان کمتر می باشد و دلیل این امر ریز بودن سایز محصول می باشد. شرکت بازرگانی حبونای تولید کننده و عرضه کننده انواع نخود سه خان با بسته بندی فله و جزئی در بازار می باشد.قیمت نخود سه خان به صورت عمده

قیمت انواع نخود سه خان در بازارقیمت انواع نخود سه خان در بازار

نخود سه خان موجود در بازار ممکن است از سایزهای مختلفی که حدود ۶ الی ۸ میلیمتر باشد متفاوت است. نخود سه خان نسبت به دیگر نخود های تولیدی دارای سایز کوچکتری می باشد.برای مشخص نمودن قیمت انواع نخود در بازار ایران لازم است تا انواع نخود موجود در بازار تولید را بشناسید. نخود ها انواع گوناگونی دارند. نخود فلافلی، نخود خرمنی، نخود پاییزه، نخود سه خان، دو خان و تک خان از انواع نخود های تولیدی بازار می باشند که براساس سایز بندی و کیفیت محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در این میان قیمت نخود سه خان بعلت ریز بودن سایز آن پایین تز از بقیه می باشد و نخود تک خان گران ترین نخود موجود در بازار می باشد. شرکت حبونای عرضه کننده انواع نخود ایرانی و صادراتی با کیفیت در بازار حبوبات می باشد.

فروش نخود سه خان با کیفیتفروش نخود سه خان با کیفیت

قیمت فروش نخود با کیفیت با توجه به عوامل زیادی دچار تغییرات شده است. در اوایل بهار و تابستان فصل برداشت محصول نخود در استان های کشور می باشد. در همان زمان قیمت تقریبی نخود صادراتی مشخص و تعیین می شود. عواملی مانند افزایش کرایه حمل و نقل، بالا رفتن هزینه ی تولید و بسته بندی، حقوق کارکنان بسته بندی از موارد مهم می باشند. نکات زیادی بر روی قیمت محصولات تاثرگذار می باشد. برای دریافت لیست قیمت نخود با کیفیت صادراتی لازم است تا با واحدهای فروش عمده محصولات شرکت بازرگانی حبونای تماس برقرار نمایید.

قیمت نخود سه خانقیمت نخود سه خان

صادرات انواع نخود درشت و با کیفیت ایرانی به بازارهای کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان بصورت عمده انجام می شود. شرکت بازرگانی حبونای یکی از صادرکنندگان عمده و جزیی انواع نخود با کیفیت در بازار می باشد. بدلیل اینکه کیفیت نخود سه خان ریز نسبت به نخود درشت کمتر می باشد،مشتریان زیاد به دنبال خرید این نوع نخود می باشند.تنوع نخود در بازار می تواند یک شرایط ویژه برای تمامی خریداران باشد که با گزینش انواع مختلف آن،بتواند بهترین نوع آن را خریداری نمایند. با مراجعه به شسایت شرکت حبونای می توانید محصول خود را سفارش دهید.

قیمت خرید نخود سه خان در بازارقیمت خرید نخود سه خان در بازار

تفاوت سایز انواع نخود در بازار و همچنینی تنوع کیفیت نخود سه خان در بازار موجب شده است تا قیمت انواع نخود بسیار متغیر باشد. با توجه به تقاضای مشتریان جهت خرید انواع نخود در بازار، نخود سه خان دارای کیفیت و سایز بندی مشخصی می باشد. شرکت بازرگانی حبونای عرضه کننده انواع محصولات حبوبات به داخل و خارج از کشور می باشد. برای خرید محصولات شرکت حبونای می توانید به سایت اطلاع رسانی و فروش انواع حبوبات و نخود سه خان مراجعه کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس