مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =

لیست قیمت عدس فله برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت عدس فلهانواع گونه های عدسلیست قیمت عدس فلهخرید عدس به صورت عمده با قیمتی مناسب
لیست قیمت عدس فله

لیست قیمت عدس فله

لیست قیمت عدس فله

لیست قیمت عدس فله، عنوانی است که در این مقاله قصد برسی آن را داریم. همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی است که امروزه در اکثرا در غذا های ایرانی یافت می شود. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا عدس سهم زیادی از بازار خرید و فروش حبوبات را به خود اختصاص دهد. اگر قصد خرید عدس را دارید، توجه داشته باشید که خرید این محصول به صورت عمده از قیمت کمتری برخوردار است. اما برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه این محصول قصد داریم لیست قیمت عدس فله را مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

 

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی لیست قیمت عدسمرکز خرید عدس فله بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم. همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. عدس از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف استفاده می شود. این محصول در گونه های مختلفی کشت می شود که در ادامه قصد داریم انواع گونه های عدس را مورد برسی قرار دهیم.

  1. عدس سبز
    رایج ترین گونه عدس موجود در بازار، عدس سبز می باشد. عدس سبز از خواص بی نظیری برخوردار است. این محصول به دو دسته عدس دانه درشت و عدس دانه ریز تقسیم می شود که معمولا عدس دانه ریز به دلیل اینکه در مدت زمان کمتری پخته می شود، از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.
  2. عدس زرد
    عدس زرد گونه جداگانه از عدس نمی باشد، چرا که این محصول درواقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. همان طور که می دانید، عدس سبز بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی جهت کنده شدن پوست ارسال می شود! بعد از کنده شده پوست عدس سبز، رنگی  زرد به خود می گیرد که در نتیجه به آن عدس زرد می گویند.
  3. عدس قهوه ای
    از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که درشرایط آب و هوایی خاص کشت می شود. این محصول به دلیل کمیباب بودن از قیمت بیشتری برخوردار است. عدس قهوه ای همچنین دارای خواص بی نظیری نیز می باشد که جهت پیشگیری از بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.
  4. عدس سیاه
    عدس سیاه آخرین گونه از عدس می باشد که در این مقاله قصد برسی آن را داریم. عدس سیاه در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود، به طوری که در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود. این محصول نیز به دلیل کمیباب بودن، از قیمت بیشتری نسبت به عدس سبز برخوردار است.

لیست قیمت عدس فله

قیمت عدس یک کیلویی

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم لیست قیمت عدس فله را مورد برسی  قرار دهیم! در این باره لازم به ذکر است که قیمت این محصول مورد برسی قرار گرفته می شود، اما نمی توان لیستی از قیمت عدس فله را ارائه داد، چرا که عدس از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد. عوامل مختلفی نظیر نوسانات ارزی، کیفیت، واردات و صادرات و…، تعیین کننده قیمت نهایی عدس می باشند. البته مدنظر داشته باشید که این خرید از فروشگاه های معتبر، قیمت کمتری را به دنبال خواهد داشت.

خرید عدس به صورت عمده با قیمتی مناسب

قیمت عدس مرغوب

اگر قصد خرید عدس را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. به واسطه این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمت هایی کاملا اقتصادی خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس