مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

قیمت لوبیا قرمز عمده ۱۰% تخفیف

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت لوبیا قرمز عمدهدلایلی که بر خرید و فروش لوبیا قرمز تاثیر میگذارند عبارتند:دلایل مواجه شدن با قیمت های متفاوت برای خرید لوبیا

قیمت لوبیا قرمز عمده

قیمت لوبیا قرمز عمده

لوبیا قرمز دارای ویتامین ها و موادی است که این ویتامین ها باعث سلامت بدن و حفظ تندرستی بدن است. لوبیا قرمز مزایایی  مانند بهبود حافظه کاهش وزن  و سلامت قلب و جلوگیری از خطر حملات قلبی عروقی است.این دلایل باعث شده تا افراد ان را در سبد غذایی خود جای دهند بدین منظور ما در این مقاله به قیمت فروش لوبیا قرمز به صورت عمده میپردازیم.

قیمت این محصول به صورت عمده با توجه به  مکان تولید ان(ایرانی یا خارجی بودن )  ان تعیین می شود. به علاوه اینکه بر اساس نوع محصول و کیفیت ان نیز قیمت ها مشخص میشوند.

خرید عمده اصولا با قیمت مناسب تری به فروش میرسد  و حجم خرید نیز میتواند در قیمت ان تاثیرگذار است. یکی از مهمترین مسائل تاثیر گذار در قیمت محصول کیفیت و سایز محصول است برای مثال  اغلب لوبیا قرمز های ریز قیمت کمتر و مناسب تری تسبت به به لوبیاهای قرمز درشت تر دارد.

میتوان گقت که لوبیاهای تولید شده در زنجان نسبت به لوبیاهای خمین و ازنا بیشتر و صعودی تر است.برای خرید لوبیا قرمز به صورت فله ای یا عمده یکی از بهترین مکان ها برای انجام این کار بازار مولوی تهران است.

قیمت لوبیا قرمز در سال جاری مانند دیگر سالها ثابت نیست(با توجه به اینکه فصل خرید نیز عامل مهمی است) امروزه می توان با استفاده از اینترنت و به صورت انلاین و با گرفتن کمترین زمان قیمت عمده ان (یا هر محصولی را) به دست اورد.

دلایلی که بر خرید و فروش لوبیا قرمز تاثیر میگذارند عبارتند:

قیمت لوبیا قرمز عمده

۱٫فصل خرید

۲٫حجم خرید

۳٫میزان تمیزی بار

۴٫ایرانی یا خارجی بودن محصول

۵٫سایز ان و…

برای پی بردن به مرغوبیت این محصول باید به رنگ ان توجه نمایید .هرچه رنگ ان قرمز یکدست باشد مرغوب تر است و هرچه رنگ  ان به تیرگی بزند کیفیت پایینی دارد.

لوبیا قرمز بسته سلفونی ۸۰۰ گرمی              ۵۰۰۰۰تومان.

لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی دان جیل                     ۴۹۰۰۰تومان

لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی مادلین                         ۳۹۰۰۰تومان

لوبیا قرمز ۹۰۰ گرمی اذوقه                               ۴۷۰۰۰تومان

فروش لوبیا قرمز به صورت عمده هم به شکل  فیزیکی و حضوری و هم به شکل انلاین و غیر حضوری امکان پذیر است (برای مثال  فروشگاه اینترنتی  حجره )

لوبیا قرمز ایرانی با قیمت حداقل ۲۰۰۰۰ تومان با قیمت حداکثر ۲۱۰۰۰ تومان عرضه می شود(بر طبق اخرین اطلاعات از قیمت ان)

دلایل مواجه شدن با قیمت های متفاوت برای خرید لوبیا

قیمت لوبیا قرمز عمده

۱-ایرانی بودن یا نبودن محصول

۲-تمیزی بار محصول

۳-قیمت هر کیلو بار به عمده  فوخته شده یا خرد

خرید مستقیم محصولات باعث میشود که واسطه های غیر ضروری حذف شوند و دلال های معاملاتی به وجود نیاید.همچنین یکی از  مزایای ان صرفه جویی در زمان است و باعث میشود محصول در زمان کمی به دست خریدار برسد.

لوبیا قرمز در بین گیاهان لگومینه در جایگاه دوم قرار گرفته است زیرا   به دلیل دارا بودن پروتئین در غذاهای مختلف علی الخصوص غذاهای ایرانی  جای گرفته است  و برای کشت پی در پی همانند کشت گندم و جو مناسب است.

این محصول که اکثرا به صورت عمده به فروش میرسد   و این عمده فروشی باعث کاهش نرخ  ان میشود و خرددئ تهیه ان برای مردم  امری اسان میشود پس فروش ان به صورت عمده باعث رضایت خاطر متقاضیان این محصول میشود.

نتیجه گیری:

همانطور که در این مقاله گفته شد لوبیا قرمز دارای خاصیت فراوانی است و این خواص باعث میشود یکی از خوراکی های پر طرفدار مردم باشد. هنگامی که این محصول به صورت عمده به فروش می رسد باعث کاهش چشم گیر قیمت و نرخ این محصول میشود پس خریداران برای خرید به صرفه خرید عمده ان را انتخاب میکنند و از ان رضایت بیشتری خواهند داشت.

 

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس