مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

قیمت لوبیا قرمز زنجان عمده مخصوص هیئت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی لوبیا قرمزخواص لوبیا قرمز برای بدن انساننگهداری لوبیا قرمزلوبیا قرمز زنجاننرخ لوبیا قرمز زنجاننتیجه گیری

لوبیا قرمز یکی از انواع حبوبات مصرفی می باشد که خواص فوق العاده ای برای بدن انسان دارد. این ماده ی غذایی باارزش در بازار ٬ دارای انواع مختلفی می باشد که از لحاظ برخی ویژگی ها مثل: کیفت و قیمت متفاوت می باشند.

به دلیل اهمیت غذایی این ماده و جایگاه آن در سفره ی غذایی مردم٬ در این مقاله به معرفی این محصول٬بررسی خواص ٬ نوسانات قیمت در بازار و… می پردازیم.

معرفی لوبیا قرمز

 

قیمت لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز یکی از انواع رایج لوبیاهاست٬ این لوبیا رنگ قهوه ای مایل به قرمز دارد. بیشترین مصرف لوبیا قرمز در صنایع غذایی است و در فهرست غذایی ما ایرانی ها نیز جایگاه بسیار مهمی دارد که برای تهیه ی غذاهایی همچون قرمه سبزی ٬ خوراک لوبیا و….مورد استفاده قرار می گیرد.

لوبیا قرمز٬ماده ی غذایی با طبع گرم و تر می باشد که دارای ارزش غذایی بالایی نیز هست.به طوری که حاوی میزان قابل توجهی از کربوهیدراتها٬فیبر٬چربی٬آب٬کلسیم٬آهن٬منیزیم٬پتاسیم و روی و پروتئین می باشد.لازم به ذکر است هر ۱۰۰گرم از لوبیاقرمز٬حاوی۳/۲۲ گرم پروتئین می باشد٬که این مقدار پروتئین حدود چند برابر بیشتر از پروتئین سایر غلات و گیاهان است. پس لوبیا قرمز با داشتن پروتئین بالا جایگزین مناسبی برای گوشت می باشد. این موضوع برای افرادی که دسترسی کمتری به گوشت دارند ٬ می تواند مقرون به صرفه تر باشد. همچنین برای افراد گیاهخوار نیز گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود.

خواص لوبیا قرمز برای بدن انسان

قیمت لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز دارای خواص بی شماری برای بدن است که به برخی ازآنها در زیر اشاره می کنیم.

  1. سلامت مفاصل و جلوگیری از پوکی استخوان
  2. پاکسازی دستگاه گوارش
  3. کاهش کلسترول
  4. کنترل قند خون
  5. ضد سرطان
  6. کاهش وزن به دلیل فیبر بالا
  7. سلامت قلب و عروق
  8. درمان سندرم روده ی تحریک پذیر
  9. کاهش چین و چروک پوستی و درخشان تر شدن رنگ پوست

 

نگهداری لوبیا قرمز

قیمت لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز مانند سایر حبوبات دیگر٬باید در محیطی خشک٬ خنک ٬ تاریک و به دور از رطوبت نگهداری شود که با این شرایط نگهداری٬ بیشتر از ۱۲ ماه ماندگاری دارد.بنابراین استفاده از ظروف در بسته گزینه ی مناسبی خواهد بود.

قبل از مصرف لوبیای قرمز٬باید از سالم بودن آن مطمئن شد٬بنابراین هرگونه تغییر رنگ ٬تغییر شکل ظاهری٬ وجود سوراخ و حشرات یا پیله٬ خارج شدن گرد و خاک٬ نشان از فاسد بودن لوبیا قرمز را دارد.

این ماده غذایی باارزش٬ در بسیاری از مناطق ایران کشت می شود از جمله استان زنجان.

لوبیا قرمز زنجان

قیمت لوبیا قرمز زنجان

یکی از بهترین و خوشپخت ترین انواع لوبیا٬ لوبیا قرمز زنجان می باشد که لوبیای درجه ی یک و شناخته شده در بازار است.

دیر پز یا زود پز بودن لوبیا بستگی به بذر مادر و آب و هوای منطقه دارد که لوبیا قرمز زنجان کیفیت بسیار خوبی از نظر پخت٬ طعم و مزه دارد.

لوبیا قرمز زنجان در بسته بندی های پلاستیکی کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که حاوی دانه های تازه و خوش طعم و بدون آفت زدگی و حشرات هست.از مزایای این بسته بندی ها این است که دیگر نیازی به سپری کردن زمان برای پاک کردن یا جداکردن سنگریزه ها ندارد.

نرخ لوبیا قرمز زنجان

قیمت لوبیا قرمز زنجان

نرخ لوبیا قرمز زنجان نیز مانند سایر حبوبات در بازار نوساناتی را به همراه دارد که این نوسانات ناشی از : میزان خرید و فروش٬ میزان عرضه و تقاضای مردم٬ کیفیت لوبیا٬ فصل خرید محصول٬ دخالت واسطه و….. است.

نتیجه گیری

لوبیا قرمز به عنوان یک ماده ی غذایی باارزش٬ جایگاه مهمی در سبد کالایی مردم ایران دارد که با توجه به نوسانات بازار در قیمت لوبیا قرمز٬ باید محصولی را انتخاب کنیم که در قبال پرداخت هزینه از کیفیت و خوش پخت بودن آن مطمئن باشیم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس