مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

خرید مستقیم عدس شاهسوند ۹۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص عدس برای موبازار فروش عدس دستچین شاهسوند

عدس نیز جزو محصولاتی است که در فهرست وارادات به ایران قرار دارد، عمده عدس مورد نیاز برای استفاده داخلی جهت تنظیم مجموعه بازار از کانادا وارد ایران می‌شود.اما اینبار شما می‌توانید با خرید عدس شاهسوند سفره غذایی تماماً ایرانی داشته باشید.بازار فروش عدس دستچین شاهسوند با ارائه حبوبات مثل عدس دستچین شاهسوند حتی بهتر از محصولات خارجی در پی کوشش است و در این مسیر کاستی نداشته است.خرید مستقیم عدس شاهسوند 900 گرمی

خواص عدس برای مو

خواص عدس برای مو خواص عدس برای مو چیست؟ عدس به علت این که محتوی آهن است، برای گلبول‌های خونی موثر بوده و خون ساز است علاوه بر آن مواد مغذی ای مثل، پروتئین و فولات برای سلامت موها بسیار مفید واقع می‌شود.

فولات و آهن موجود در عدس در اکسیژن رسانی به فولیکول و ریشه ی مو ها  سبب استحکام بیشتر موها می شود. پروتئین از  اساسی‌ترین و ضروری ترین مواد حیاتی برای تولید سلول‌های بدن (تقسیم سلولی) از جمله پوست و مو است که بیشتر از نواحی مختلف بدن به آن‌ها توجه می‌شود. و نقش پر اهمیتی در تولید کلاژن و بهتر کردن حالت الاستیکی پوست، حالت کشسانی دارد و مقاومت پوست را بالا می‌برد.

عدس متشکل از آنتی اکسیدان هایی است که آن ها با رادیکال‌های آزاد موجود در محیط زیست منتقل شده به بدن  مبارزه کرده و برای جوانسازی و شفافیت پوست تأثیر گذار هستند.

عدس از دیرباز مورد توجه گونه انسان ها بوده است . در طی گذر زمان به عنوان مواد غذایی مثل گوشت (منبع غنی از پروتئین) برای  اشخاص فقیر معروف شده و در کشور هایی که مذهب کاتولیک در آن رواج دارد عدس به قدری برایشان با ارزش است که به جای ماهی ان را جایگزین می کنند.

حبوبات عدس حاوی وسیع‌ترین مقدار فیبر است، امروزه با وجود دستگاه هایی غلاف رویی عدس ها را بر می دارند و سبب شده از فیبر آن ها کاسته شود. عدس سرچشمه غنی مواد آلی مثل پروتئین گیاهی است و از مواد غذایی عالی برای زنجیره غذایی گیاهخواران به شمار می‌آید. بیشترین سطح وسیع مصرف از عدس در کشورهای آسیا مخصوصا هند است زیرا جمعیت عمده‌ای از افرادی که گیاهخوارند و جانوران گیاهخوار در این کشور زیست می‌کنند.

بازار فروش عدس دستچین شاهسوند

بازار فروش عدس دستچین شاهسوند حبوبات با توجه به فواید که دارد و  منبع غنی پروتئین‌های گیاهی بودن، مورد استفاده بسیاری از افراد در سطح جهان قرار گرفته است.نمونه‌ای از حبوبات که در بین انواع و اقسام حبوبات پرطرفدار است، عدس است. عدس دارای خواص بسیار فراوانی می‌باشد که از شایعترین و بی نظیر ترین خواصی که دارد، وجود آهن است. این دانه خوراکی را مردم در تمام فصول مورد استفاده قرار می‌دهند.شما می‌توانید با عدس شاهسوند از وجود این محصول با ارزش نهایت استفاده را ببرید. با خرید مستقیم عدس شاهسوند 900 گرمی از مراکز فروش مواد غذایی به آن دسترسی داشته باشید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس