مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

قیمت لوبیا قرمزوسفید برای صادرات با تخفیف ویژه!

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص بی شمار برای خرید عمده گنجانده شدن درسبد غذاییمعرفی و قیمت لوبیای کلیوی!لوبیا سفید قیمت درکنار سلامتصادرات، یکی از منابع درآمد زا

قیمت لوبیا قرمزوسفید:لوبیا یکی از چندین نوع بنشن می باشداین دانه خوراکی در چندین سال قبل با عنوان (ایاکوک) که ریشه مکزیکی دارد از آمریکا به اروپا و از آنجا به سایر کشور ها من جمله ایران آورده شد. و یکی ا ز خوراکی های فراوان و ارزان به شمار می رود و به علت همین قیمت مناسبی که دارد بسیار پرطرفدار است.

خواص بی شمار برای خرید عمده گنجانده شدن درسبد غذایی

قیمت لوبیا قرمزوسفید

این دانه خوراکی ار ۲۲درصد پروتئین ۶۲ درصد قند (کربوهیدرات)از نوع نشاسته  و ۲ درصد مواد لیپید تشکیل شده و در نقاط مختلف جهان آن را مانند عدس ( گوشت فقرا)می نامند.

این ماده خوراکی اقسام متفاوت دارد:

  1. لوبیا سبز
  2. لوبیا چیتی
  3. لوبیا چشم بلبلی
  4. لوبیا سفید
  5. لوبیا قرمز
  6. لوبیا سیاه
  7. لوبیا کشاورزی
  8. سویا

ما دراین مقاله سعی داریم شما را با دونوع قرمز و سفید آن آشنا کنیم…

معرفی و قیمت لوبیای کلیوی!

قیمت لوبیا قرمزوسفید

لوبیا قرمز از گونه های مرسوم آن در سراسر جهان است واز آنجایی که قرمز رنگ بوده و ظاهری شبیه به کلیه دارد به آن لوبیای کلیوی هم گفته می شود.

این دانه خوراکی ازنظر طب سنتی ایران طبعی گرم دارد و میتواند کارهای زیادی از جمله:

کاهش کلسترول خون

پاکسازی روده ها به دلیل داشتن مقدار زیادی الیاف

پایین آوردن فشار خون

التیام زخم ها در استعمال خارجی

برطرف کننده سنگ کلیه

جلوگیری از ابتلا سرطان

و…… را انجام بدهد.

لوبیا قرمز دارای ارزش غذایی زیادی میباشد به طوریکه هر صد گرم آن میتواند ۶۰ گرم کربوهیدرات ۲ گرم از انواع مختلف قند ها ،۱۵ گرم فیبر، ۱ گرم چربی،۱۲ گرم آب و … را به بدن برساند.

لوبیا قرمز خود به تنهایی چند نوع دارد:

لوبیا قرمز خمین

لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز ازنا

لوبیا قرمز اقلید

البته باید گفت که بهترین نوع آن در شهر خمین تولید می شود که کیفیت بسیار بالایی دارد بنابراین ممکن است قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع آن داشته باشد قیمت خرید این نوع از ابتدای سال ۱۳۹۹ از حد ۱۹۰۰۰ تومان گذشته است.

این لوبیا را میتوان به صورت بسته های ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ گرمی با قیمت ۴۵ الی۵۰ هزار تومان تهیه کرد و در استفاده های فله ای برای پخت رستوران ها و سالن ها قیمت آن چیزی بین ۲۶ تا ۳۶ هزار تومان است.

لوبیا سفید قیمت درکنار سلامت

قیمت لوبیا قرمزوسفید

 این لوبیا نوعی متفاوت از رایج ترین لوبیاهاست  و بسیار محبویبت دارد چراکه به راحتی رشد می کنند و ارزش غذایی بالایی دارند؛ این نوع از لوبیا به عنوان  درنیروی دریایی استفاده می شود.

 لوبیا سفید ممکن است عادی به نظر بیاید اما مزایای بسیاری برای سلامتی افراد دارد از جمله فواید آن می توان به افزایش حافظه ، محافظ قلب ، مقوی گوارش و کاهش دهنده خطرسرطان و دیابت اشاره کرد.

لوبیا سفید کشت شده درایران بهترین و با کیفیت ترین نوع آن در خرید و صادرات است که به عواملی همچون اندازه دانه ها، تازه بودن آنها و … بستگی دارد.

این دسته از لوبیا ها خود دارای انواع مختلفی هستند ازجمله:

لوبیا سفید  بوجاری

لویبا سفید دستچین

به طور کلی میتوان این لوبیا را به صورت بسته ها ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ گرمی با قیمت ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان خریداری کرد و اگر بنا بر استفاده آن به صورت فله ای یا اصطلاحا کیلویی باشد بهترین نوع آن را می توان با قیمت ۲۷ هزار تومان از بازار تهیه کرد.

صادرات، یکی از منابع درآمد زا

قیمت لوبیا قرمزوسفید

از آنجایی که لوبیا یکی از محبوب ترین حبوبات دنیاست و ایران منابع سرشاری از آن را دارا است می تواند آن را در قالب صادرات در اختیار سایر کشورها قراربدهد.

لوبیا سفید را در کیسه های نارنجی که ظرفیت ۲۵ کیلوگرمی دارند صادر میکنند و از آنجایی که در کشور خودمان کمترین مصرف رادارد گزینه خوبی برای صادرات به شمار می رود و تجار میتوانند با صدور آن به کشوری همچون عراق سود خوبی را به دست بیاورند.

گرچه نواسانات بازار در سال جدید باعث شده تا قیمت لوبیا با افزایش بالایی مواجه باشد اما ما میتوانیم با مراجعه به فروشگاه های معتبر با کیفیت ترین آنها را با قیمت منصفانه تر خریداری کنیم و به عنوان رژیم غذایی سالم روی آن حساب کنیم.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس