مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

قیمت عمده عدس ایرانی برای صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عمده عدس ایرانیانواع گونه های عدس و قیمت آنهاقیمت عمده عدس ایرانخرید عدس ایرانی به صورت عمده و ارزان
قیمت عمده عدس ایرانی

قیمت عمده عدس ایرانی

قیمت عدس سیاه

قیمت عمده عدس ایرانی چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس عدس ایرانی را به صورت عمده داشته باشید، بی شک خرید این محصول برایتان سوال می باشد. پس پیشنهاد می کنیم حتما تا آخر این مقاله را مطالعه کنید. همان طور که می دانید، عدس از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که می توان گفت اصلی ترین دلیل فروش فوق العاده ای این محصول نیز همین مسئله است. در زمینه کاشت عدس ایران از فعالیت منحصر به فردی برخوردار است، چرا که سالانه مقدار زیادی عدس در کشور کاشت می شود. برای آشنایی بیشتر بیشتر شما با قمیت خرید عدس ایرانی، در ادامه قیمت این محصول را برسی می کنیم.

انواع گونه های عدس و قیمت آنها

قیمت عدس مادلین

حال که در این مقاله قصد داریم قیمت عمده عدس ایرانی را مورد برسی قرار دهیم، شاید برایتان سوال باشد که قیمت کدام یک از گونه های عدس قرار است مورد برسی قرار گیرد؟ برای پاسخ به این سوال بد نیست برسی کوتاهی از قیمت انواع گونه های عدس داشته باشیم. بی شک می دانید که عدس در گونه های مختلفی کشت می شود که خواص بی نظیر آنها باعث شده تا امروزه در غذا های ایرانی از تمامی گونه های عدس استفاده شود! ازجمله اصلی ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

عدس  سبز اولین گونه از عدس می باشد که در این مقاله مورد برسی ما قرار گرفته می شود. عدس سبز همچنین به عنوان  رایج ترین گونه عدس نیز شناخته می شود. این محصول به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز به دلیل پخت سریع، در غذا ها بیشتر مورد استفاده قرار گرفته شده که می توان گفت از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

  • عدس زرد

همان طور که اشاره کردیم، سالانه مقدار زیادی عدس در کشور کاشت می شود که بعد از برداشت، به کارخانه های تولیدی جهت آماده سازی و کنده شدن پوست ارسال می شوند! عدس سبز بعد از اینکه تمامی مراحل را پشت سر می گذارد، زرد رنگ می شود که به آن عدس زرد می گویند. قیمت این محصول دقیقا برابر با عدس سبز می باشد.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که کشت آن نیازمند شرایط آب و هوایی خاص است. این گونه از عدس از خواص بی نظیری برخوردار است که جهت درمان و پیشگری از بیماری های مختلفی استفاده می شود. عدس قهوه ای به دلیل کم یاب بودن از قیمت بیشتری نسبت به عدس سبز برخوردار است.

  • عدس سیاه

عدس سیاه از دیگر گونه های کمیاب عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود. این گونه از عدس در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود. عدس سیاه نیز به دلیل کم یاب بودن از قیمت بیشتری نسبت به عدس سبز برخوردار است.

قیمت عمده عدس ایران

قیمت عدس ویکتوریا

رسیدم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت عدس عمده عدس ایران! در این باره لازم به ذکر است که عدس از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. برای مثال نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، کیفیت و… تعیین کننده قیمت نهایی عدس می باشند. البته مدنظر داشته باشید که خرید از فروشگاه های معتبر، قیمت کمتری را به دنبال خواهد داشت.

خرید عدس ایرانی به صورت عمده و ارزان

قیمت عمده عدس ایرانی

اگر قصد خرید عمده عدس ایرانی را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی دیگر از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات می باشد که به دلیل عرضه محصولاتی با کیفیت، سهم زیادی از فروش حبوبات بازار را به خود اختصاص داده است. با خرید از فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را با قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس