مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

صادرات بهترین نخود کرمانشاه به پاکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کدام نوع نخود کرمانشاه مناسب صادرات می باشد؟قیمت بهترین نخود کرمانشاه صادراتی

محصول دوست داشتنی نخود با ظاهر کوچک خود حامل ویتامین و مواد مغذی سرشاری است که با مصرف آن می توانیم به رویای سلامت دست بیابیم.
بهترین نوع نخود ایرانی در استان کرمانشاه به تولید می رسد و سالانه حجم قابل توجه ای از این محصول به بازارهای جهانی عرضه می شود، صادرات نخود کرمانشاه همواره با به صورت عمده و در تناژ بالا انجام شده و این محصول در کنار تصرف بازارهای اروپایی به بازار مصرفی کشور پاکستان نیز وارد شده است.صادرات بهترین نخود کرمانشاه به پاکستان

کدام نوع نخود کرمانشاه مناسب صادرات می باشد؟

کدام نوع نخود کرمانشاه مناسب صادرات می باشد؟ نخود را در گروه حبوبات جای داده اند و از گذشته این محصول را به عنوان برترین نوع حبوبات می شناسند و این امر به دلیل ارزش غذایی فراوان این محصول استثنایی می باشد.
وجود پتاسیم، فسفر، روی، کلسیم، اسید فولیک، منیزیم و بسیاری از مواد و ویتامین های معدنی دیگر زمینه درمان بسیاری از بیماری ها را به کمک نخود فراهم آورده اند.
برای مثال با مصرف مداوم نخود و قرار دادن آن در رژیم غذایی خود به راحتی می توانیم از حملات قلبی در امان بوده و خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق را کاهش دهیم.

نخود یکی از محبوب ترین نوع حبوباتی است که طی سالیان طولانی بر سر سفره اقوام ایرانی جایگاهی ویژه داشته است و همچنین می توانیم بگوییم که نخود از جمله حبوبات پرمصرف در کل دنیا بوده و تمامی ملل همواره سعی داشته اند که از خواص استثنایی این محصول کیفی بهره ببرند.

نکته قابل ذکر در این قسمت آن است که استان زیبای کرمانشاه قطب تولید انواع نخود در ایران است.
سوالی که در این قسمت مطرح می شود آن است که کدام نوع نخود استان کرمانشاه مناسب برای صادرات است؟

در کرمانشاه نخودها در تنوع بالا به تولید رسیده و این تنوع بدین شرح می باشد:

  • نخود سه خان
  • نخود دو خان
  • نخود فلافل

در بین موارد نام برده شده، نخود سه خان جزء اقلام صادراتی بوده و این امر به دلیل اندازه بزرگ محصول، کیفیت عالی و همچنین خوش پخت بودن آن می باشد.
نخود سه خان به دلیل خوش پخت بودن همواره در بسیاری از غذاهای ایرانی و بین المللی پرکاربرد است، برای مثال از این محصول برای پخت غذاهایی ایرانی چون آبگوشت استفاده شده و در غذای ملل به دلیل ظاهر خوب و اندازه بزرگ این نخود، آن را در بسیاری از سالادها مورد استفاده قرار می دهند.

از دیگر انواع نخود کرمانشاه به نمونه دو خان و نخود فلافلی اشاره کردیم و حال باید بگوییم که دو نمونه از محصول نیز جایگاهی ویژه را در بازارهای جهانی از آن خود کرده اند.

قیمت بهترین نخود کرمانشاه صادراتی

قیمت بهترین نخود کرمانشاه صادراتی بهترین نخودهای کرمانشاه سالانه به صورت بسته بندی شده و یا فله با قیمت عمده به امر صادرات وارد می شوند.

قیمت نخود کرمانشاه صادراتی از سوی تولید کننده این محصول به گونه ای تعیین و نرخ گذاری شده که توجه خریداران را معطوف خود کند. همچنین این قیمت گذاری های عمده و مناسب در کنار جلب توجه خریداران خارجی توانسته زمینه رفاه حال مشتریان داخلی را نیز فراهم بیاورد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس