مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =

انواع نخود کرمانشاه با قیمت های مختلف

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه قیمت انواع نخود کرمانشاه با بقیه نخود هاپخش عمده انواع نخود کرمانشاه

امروزه انواع نخود کرمانشاه با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود. اما همانطور که می دانید عوامل متعددی روی قیمت این محصول موثر می باشد. از جمله این عوامل می توان به کیفیت و مرغوبیت آن اشاره نمود. امروزه با توجه به استفاده زیادی از این محصول، تقاضا برای آن نیز زیاد شده است که همین امر سبب رونق بازار فروش آن شده است. انواع نخود کرمانشاه با قیمت های مختلف

مقایسه قیمت انواع نخود کرمانشاه با بقیه نخود ها

مقایسه قیمت انواع نخود کرمانشاه با بقیه نخود ها

نخود کرمانشاه به عنوان یکی از مرغوبترین نخودهای تولید شده در ایران تلقی می شود. در حال حاضر انواع نخود در کرمانشاه تولید و کشت می شود که با بقیه نخودهای تولیدی در ایران دارای تفاوت هستند. در واقع می توان بیان کرد که شرایط مناسب آب‌وهوایی و خاک حاصلخیز از جمله دلایلی است که سبب شده کشت نخود در این استان با استقبال بیشتری مواجه شود. و همین موضوع نیز سبب ایجاد تفاوت در نوع نخودها شده است.

در واقع نخود کرمانشاه از زمان کاشت تا برداشت و تا زمانی که به دست مشتری می رسد مراحل مختلفی مانند نوع نگهداری و زمان برداشت تا بسته بندی را پشت سر می‌گذارد. همه این موارد سبب می شود تا انواع مختلفی از نخود در کرمانشاه بدست آید. در واقع بخشی از این موضوع به نوع کشت آن بر می گردد و بخش دیگر آن نیز به عملیاتی که روی آن انجام می شود. بر همین اساس در حال حاضر می‌توان انواع گوناگون نخود در کرمانشاه را به شرح زیر بیان نمود.

  • نخود فلافلی
  • نخود لشکری
  • نخود پائیزه
  • نخود سه خان
  • نخود تک خان
  • نخود دو خان

از آنجا که نخود کرمانشاه یکی از بهترین‌ انواع حبوبات بوده و دارای طعمی عالی است به جرات می توان گفت که حتی نخود‌ مکزیک هم نمی‌تواند با این محصول رقابت کنند، اما با این وجود واحد‌های استانی نمی‌توانند نخود‌ها را به طور مناسب بسته‌بندی کنند لذا این محصول برای بسته‌بندی به سایر استان‌ها می‌رود.

لازم به ذکر است که کشت نخود در حاصلخیزی خاک نقش مهمی دارد، ضمن اینکه در مقایسه با گندم نیز ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد. به طور کلی می توان گفت نخود کرمانشاه دارای ظاهر بسیار زیبایی بوده که بر میزان محبوبیت ان افزوده است.

پخش عمده انواع نخود کرمانشاه

پخش عمده انواع نخود کرمانشاه

در حال حاضر پخش انواع نخود کرمانشاه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت صورت می گیرد. البته همانطور که می دانید قیمت نخود کرمانشاه به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به کیفیت و مرغوبیت آن می توان اشاره کرد.

البته همان طور که میدانید پخش عمده این محصول همیشه برای فروشنده دارای سودآوری بیشتر بوده و از طرفی خریداران نیز با خرید بدون واسطه و به صورت عمده می توانند این محصول را تا حد زیادی ارزانتر تهیه کنند. 

هم اکنون این محصول با توجه به کیفیت بسیار زیادی که دارد به بسیاری از شهرها و استان های کشور ارسال می شود. همین موضوع نیز سبب شناخته شدن هر چه بیشتر این محصول در بازار داخلی شده است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس