مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

فروش نخود شیراز برای پخش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود شیرازقیمت نخود تربخواص نخود شیرازمرکز خرید فروش نخودصادرات نخود شیرازقیمت نخود شیرازمرکز خرید فروش نخود

نخود تولید شده در شهر شیراز بیشتر نخود آبی است که در فصل بهار کشت می شود و از نظر سایز نسبت به سایر نخودها کوچک تر است ، اما از نظر کیفیت بسیار مرغوب است و برای صادرات به سایر کشورها هم استفاده می شود.

بیشتر نخود تولید شده در شهر شیراز برای تولید لپه و نخودچی وارد کارخانه ها می شوند و به دلیل تولید کم نخود آبی در این شهر خرید آن به صورت عمده و در تناژ بالا بسیار سخت و زمان بر است که این خرید هم به صورت حضوری و دست اول و هم به صورت مجازی و اینترنتی صورت می گیرد.

فروش نخود شیرازقیمت نخود ترب

بیشترین نخود تولید شده در شهر شیراز نخود آبی است که این نخود در فصل بهار کشت می شود و تولید آن در سطح کشور نسبت به نخود دیم کم تر است چون کشور ما در تنش آبی می باشد.

سایز این نوع نخود معمولا کوچک تر از نخود دیم است و معمولا برای تولید لپه و نخودچی استفاده می شود همچنین معمولا به دلیل تولید کم نخود آبی در سطح کشور خرید این نوع نخود به صورت عمده و در تناژ بالا بسیار سخت است.

بیشترین مرکزتولید و پخش نخود آبی در کشور شهر کرمانشاه است ، اما شهر شیراز هم از تولید کنندگان نخود آبی و دیم در کشور است و هر ساله نخودهای آبی سایز کوچک خود را به کارخانه های تولید لپه و ساخت نخودچی در سراسر کشور می فرستد.

فروش نخود در شیراز به دو صورت است:

  1. به صورت حضوری و در بازار حقیقی و دست اول
  2. به صورت غیر حضوری و اینترنتی و در فضای مجازی

چیزی که برای خرید ارزان قیمت نخود مهم است خرید نخود دست اول از کشاورزان می باشد که سبب پایین آمدن هزینه ها می شود و سود بیشتری را نصیب خریداران می کند.

خواص نخود شیرازمرکز خرید فروش نخود

از دلایل استفاده از نخود وجود پروتئین ، کربوهیدرات و فیبر این ماده ی غذایی است که این مواد مغذی به سلامت انسان بسیار کمک می کنند.

نخود برای جلوگیری از سکته های قلبی بسیار یاری رسان است و نیز برای درمان برخی از سرطان ها استفاده ی مکرر از نخود توصیه می شود.

نخود یکی از قدیمی ترین حبوبات کشت شده توسط انسان است و حدود ۷۵۰۰ سال است که این ماده ی مغذی توسط بشر کشت و مصرف می شود.

نخود در تهیه ی انواع غذا ها به کار می رود ، نخود شیراز در تهیه ی غذاهای محلی شیرازی مثل یخنی و یا آبگوشت نخود از مواد اصلی به شمار می رود این غذا جزو پرطرفدارترین غذاهای محلی شیراز است ، البته نباید فراموش شود که به دلیل نفاخ بودن نخود باید آن را قبل از مصرف خیساند.

صادرات نخود شیراز

مرکز خرید فروش نخود

ایران در کل دنیا یکی از قطب های اصلی تولید نخود است و از لحاظ نوع و کیفیت انواع مختلفی از نخود در کشور ما تولید می شود مثل نخود ریز یا نخود فلافلی ، نخود تک خان ، نخود دوخان ، نخود سه خان و نخود پاییزه که بیشتر تولیدات این نخودها در شهر کرمانشاه صورت می گیرد که از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب هستند ، اما در شهرهای دیگر کشور مثل لرستان ، شیراز ، ممقان و… هم نخود تولید می شود.

بیشترین نوع نخود صادراتی در کشور از نوع نخود ارگانیک است که بدون استفاده از کود شیمیایی و سم تولید می شود که خواص آن نسبت به سایر نخودها بسیار بیشتر است.

قیمت نخود شیرازمرکز خرید فروش نخود

قیمت نخود شیراز به دلیل سایز کوچک آن نسبت به سایر نخودهای تولیدی کم تر است خرید و فروش نخود شیراز به صورت مجازی و اینترنتی بسیار رایج تر است ، اما خرید مستقیم نخود شیراز مزیت های زیادی دارد از جمله خرید دست اول از کشاورزان و همچنین لذت بردن از آب و هوای بی نظیر این شهر.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس