مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

قیمت فروش عمده عدس کیلویی چنده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گونه های عدس و قیمت آنهاقیمت عدس کیلویی چنده؟خرید عدس با کیفیت و ارزان
مرکز صادرات نخود کرمانشاه به عراق

همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که در اکثر غذا های ایرانی یافت می شود، خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا امروزه شاهد افزایش خرید و فروش آن باشیم. اما قیمت عدس کیلویی چنده؟ بی شک اگر قصد خرید عدس را داشته باشید، قیمت این محصول برای شما هم سوال است! برای پاسخ به این سوال باید گفت که عدس با کیفیت از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، چرا که تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. اما برای سهولت کار شما، در ادامه روشی مناسب جهت خرید ارزان عدس را معرفی می کنیم!

انواع گونه های عدس و قیمت آنها

قیمت عدس اردبیل

در ارتباط با عنوان ” قیمت عدس کیلویی چنده” قصد داریم شما را با انواع گونه های عدس و قیمت آنها آشنا کنیم! به بیانی ساده تر، با یک تیر دو نشان بزنیم. همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. از این محصول جهت درمان بیماری های مختلفی استفاده می شود، به طوری که می توان گفت همین مسئله نیز، سبب افزایش خرید و فروش عدس شده است. اما رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین گونه عدس می باشد که می توان گفت سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. این نوع از عدس به دو دسته دانه درشت و ریز تقسیم می شود که معمولا دانه های ریز از آن قیمت بیشتری برخوردارند. چرا که جهت استفاده در غذا گزینه مناسب تری هستند.

  • عدس زرد

عدس زرد گونه ای جداگانه از عدس نیست، بلکه همان عدس سبز می باشد که پوست آن کنده شده است. همان طور که می دانید، عدس بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی منتقل می شود که در آنجا پوست آن کنده شده و در بسته بندی های مختلفی روانه بازار می شود. زمانی که پوست عدس سبز گرفته می شود، عدسی زرد رنگ نمایان می شود که به آن، عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوه ای

عدس قهوه ای بهترین گزینه جهت درمان های بیماری های مختلف است! این گونه از عدس از شرایط آب و هوایی خاص کشت می شود، به طوری که در ایران تنها در چند شهر می توان عدس قهوه ای کاشت. بزرگترین تاجر این عدس نیز کشور انگلستان است.

  • عدس سیاه

عدس سیاه یکی دیگر از گونه های مختلف عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خنک و خنک کشت می شود! عدس سیاه از خواص بی نظیری برخوردار است اما متسفانه تنها در دو شهر بهاباد و یزد کشت می شود.

قیمت عدس کیلویی چنده؟

قیمت عدس برتر

اگر فراموش نکرده باشید، در تیتر اول مقاله اشاره کردیم که عدس از قیمت ثابتی برخوردار نیست، چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. همچنین مدنظر داشته باشید که ایران در شرایط تحریم می باشد، به این معنا که قیمت محصولات لحظه ای تعقیر می کند که در نتیجه نمی توان برای محصولی یک قیمت ثابت را بیان کرد. اما شما می توانید با خرید از فروشگاه های معتبر، عدس سبز را در قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید.

خرید عدس با کیفیت و ارزان

قیمت عدس 700 گرمی

اگر قصد خرید عدس را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! حبونای یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان حبوبات در کشور می باشد که به دلیل تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت، توانسته سهم زیادی از بازار های داخلی را به خود اختصاص دهد. به واسطه این فروشگاه می توانید محصولات مدنظرتان را در قیمتی کاملا مناسب خریداری کنید. همچنین ناگفته نماند که با خرید از حبونای، در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی کرده اید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس