مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =

قیمت عدس همگل جهت صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گونه های عدس موجود در بازارقیمت عدس همگلخرید عدس همگل با قیمتی کاملا اقتصادی
خرید اینترنتی بهترین حبوبات موجود در بازار

عدس همگل  را در قیمتی اقتصادی خریداری کنید! همان طور که می دانید، خواص بی نظیر عدس باعث شده تا این محصول سهم زیادی از بازار خرید و  فروش را نصیب خود کند. سالانه در کشور مقدار زیادی عدس کشت می شود که در نتیجه در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شوند. در میان تمامی برند های موجود در بازار، عدس همگل توانسته فروش بیشتری را نصیب خود کند به طوری که کمتر کسی است که با این نام تجاری آشنایی نداشته باشد. اما قیمت عدس همگل چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال قصد داریم در ادامه قیمت این محصول را مورد برسسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس موجود در بازار

قیمت عدس سیاه

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس همگل بپردازیم، بد نیست کمی راجب عدس همگل بحث کنیم. لازم به ذکر است که عدس در گونه های مختلفی می باشد که از هرکدام از این گونه ها، مقدار زیادی در بازار وجود دارد. اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که خواص بی نظیر عدس باعث شده تا امروزه شاهد افزایش خرید و فروش این محصول باشیم. اگر بخواهیم برسی کوتاهی از انواع گونه های عدس داشته باشیم، باید گفت که به طور کلی رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

به طور کلی می توان گفت که عدس سبز رایج ترین گونه از عدس می باشد که در بازار بسیار مورد استقاده است. عدس سبز به دلیل اینکه از خواص بی نظیری برخوردار است، بسیار مورد استفاده است. این محصول به دو دسته عدس دانه درشت و دانه ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز به دلیل پخت سریع، از قیمت بیشتری برخوردار است.

  • عدس زرد

عدس زرد در واقعه همان عدس سبز می باشد که پوست آن گرفته شده است. همان طور که می دانید، عدس بعد از برداشت به کارخانه های مختلف جهت کنده شدن پوست ارسال می شود! بعد از کنده شدن پوست عدس سبز، عدسی زرد رنگ نمایان می شود که به آن عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، عدس قهوه ای می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. از این محصول جهت درمان و پیشگیری از بیماری های مختلفی استفاده می شود که می توان گفت اصلی ترین دلیل فروش فوق العاده ای عدس قهوه ای نیز همین مسئله است

  • عدس سیاه

عدس سیاه از دیگر گونه های عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خشک و خنک کشت می شود! شرایط آب و هوایی خاص باعث شده تا این عدس کم یاب بوده و تنها در دو شهر بهاباد و یزد یافت شود. از این محصول به دلیل طعم فوق العاده ای دارد، در غذا های مختلفی استفاده می شود!

قیمت عدس همگل

قیمت عدس برتر

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس همگل را مورد برسی قرار دهیم! برای این منظور در ابتدا لازم به ذکر است که عدس همگل از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. برای مثال نوسانات ارزی، صادرات و واردات، حجم بسته بندی و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که قیمت نهایی عدس همگل را تعیین می کنند

خرید عدس همگل با قیمتی کاملا اقتصادی

قیمت روز عدس قرمز

از این پس می توانید با خرید از فروشگاه بازرگانی حبونای، عدس همگل را در قیمتی کاملا اقتصادی خریداری کنید! اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید، بی شک به دنبال مرکز خریدی می باشید که این محصول را در قیمتی مناسب عرضه کند! برای این منظور پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. به واسطه این فروشگاه شما می توانید محصولات مدنظرتان را در قیمت هایی کاملا اقتصادی و در کمترین زمان تهیه کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس