مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 5 =

فروش نخود دیوار با تضمین کیفیت و قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود دیوارفروش آنلاین نخود از طریق سایتفروش نخود از طریق تماس تلفنیخرید عمده نخود

فروش نخود دیوار یکی از پرطرفدار ترین نمونه های فروش نخود در ایران شناخته می شود اما موضوع مهم در خرید و فروش و صادرات دیوار، کیفیت محصول می باشد، هیچ نمایندگی در دیوار تضمین کننده کیفیت محصول برای فروش نیست و شما پس از خرید نمی توانید محصول مورد نظر خود را بازپس گردانید به همین دلیل ما برای فروش نخود دیوار به شما خرید حضوری را پیشنهاد نمی کنیم بلکه شما می توانید از شرکت معتبر چیرا به صورت اینترنتی با تضمین محصول خرید کنید.

فروش نخود دیوار

فروش نخود دیوار

شرکت چیرا به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش برای نخود و محصولات دیگر نه تنها در اینترنت بلکه در تمامی برنامه های اجتماعی در حال فعالیت می باشد که برنامه دیوار برای خرید و فروش نیز یکی از آنها است، شما در دیوار می توانید آگهی های پی در پی شرکت چیرا را مشاهده کنید اما موضوع مهم درباره فروش نخود دیوار شرکت چیرا تضمین کیفیت و بازگرداندن وجه در صورت نارضایتی مشتری می باشد.

شرکت ما به دو صورت محصولات خود را به فروش می رساند، حالت اول خرید حضوری نخود می باشد که به دلیل گسترش بیماری کرونا و هدر دادن زمان افراد بسیار کمی از آن استفاده می کنند و حالت دوم خرید اینترنتی محصولات شرکت چیرا می باشد که از طریق سایت اصلی فروش شرکت چیرا و برنامه های اجتماعی مانند اینستاگرام، دیوار، واتساپ و… انجام می شود.

فروش نخود دیوار در حالت دوم قرار دارد شما می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود یا وارد سایت شوید و خرید خود را انجام دهید یا با شرکت تماس حاصل کنید و خرید خود را انجام دهید.

فروش آنلاین نخود از طریق سایت

فروش نخود دیوار

اگر برای خرید نخود چیرا از طریق سایت اقدام کردید، در مرحله اول شما باید محصول مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا سایت از محصولات بسیار زیادی برای فروش بهره گرفته است و در حوزه نخود شما مشتقات بسیار زیادی مانند آرد نخود، نخودچی، نخود دلفان، نخود سوریه، نخود فلافل و… را مشاهده خواهید کرد.

پس از انتخاب محصول شما باید اطلاعات مورد نظر خود را با دقت وارد کنید و از طریق بارگاه اینترنتی پرداخت هزینه، هزینه مورد نظر را به شرکت پرداخت کنید، تحویل محصول در حوزه های نزدیک شرکت کمتر ۱۲ ساعت و در شهر های دیگر بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت انجام می شود

فروش نخود از طریق تماس تلفنی

فروش نخود دیوار

در تمامی آگهی های فروش نخود از طرف شرکت چیرا شما شماره تلفن های شرکت را برای سفارش مشاهده خواهید کرد، اگر به دنبال خرید از طریق سایت نیستید می توانید با پشتیبان های شرکت چیرا برای خرید و فروش نخود تماس حاصل کنید تا محصول مورد نظر را با کمک این پشتیبان ها خریداری کنید.

پشتیبان های شرکت چیرا برای پاسخ به تماس های تلفنی شما ۲۴ ساعته در دسترس هستند و تا انتهای خرید شما و دریافت محصول با شما همراه خواهند بود، قابل ذکر است که خرید از طریق سایت یا تماس تلفنی تفاوتی در زمان تحویل ایجاد نخواهد کرد.

خرید عمده نخود

فروش نخود دیوار

شرکت چیرا نسبت به شرکت های دیگر قیمت محصولات خود را بسیار کم در نظر میگیرد اما اگر به دنبال خرید محصول با کمترین قیمت ممکن می باشد باید از خرید عمده نخود در شرکت چیرا استفاده کنید، شرکت چیرا برای خرید عمده قیمت را حدود نصف قیمت اصلی هر محصول نسبت به ارزش آن در نظر خواهد گرفت.

علاوه بر این هزینه تحویل سفارش خرید عمده نخود در شرکت چیرا رایگان می باشد، برای مثال اگر شما یک یا دو تن نخود خریداری کنید، هزینه تحویل رایگان است و شما با کمترین قیمت ممکن سفارش خود را تحویل خواهید گرفت.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس