مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 2 =

قیمت عدس محلی با تخ عمده بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس محلیانواع گونه های عدس با کیفیتخرید عدس محلی با کیفیت و ارزان

قیمت عدس محلی

مرکز خرید عدس

قیمت عدس محلی قدر است؟ همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات می باشد که امروزه بسیار مورد استفاده است. خواص بی نظیر عدس باعث شده تا امروزه شاهد افزایش خرید و فروش این محصول باشیم. در میان عدس محلی توانسته فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد، به طوری که محال است بعد از یکبار مصرف، قصد خرید مجدد این محصول را نداشته باشید. جهت آشنایی بیشتر شما قیمت عدس محلی، در ادامه قصد داریم این محصول را به طور کلی مورد برسی قرار دهیم! ناگفته نماند که روشی آسان جهت خرید عدس محلی را نیز در ادامه به شما معرفی می کنیم.

انواع گونه های عدس با کیفیت

قیمت عدس فله ای

قبل از پرداختن به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس محلی، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس و اینکه اصلا عدس محلی شامل چه نوع عدس هایی می باشد، بحث کنیم. همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا امروزه شاهد افزایش خرید و فروش عدس باشیم. اما ازجمله رایج ترین گونه های عدس عبارتند از:

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین نوع عدس می باشد که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. از این نوع عدس در انواع غذا هایی ایرانی استفاده می شود که می توان گفت که همین مسئله نیز سبب افزایش فروش آن شده است. عدس سبز به دو دسته عدس دانه درشت و ریز تقسیم می شود که عدس دانه ریز از قیمت بیشتری برخوردار است.

  • عدس زرد

اگر جهت استفاده در غذا قصد خرید عدس محلی را دارید، عدس زرد بهترین گزینه می باشد! درواقعه این نوع از عدس همان عدس سبز است که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. عدس سبز بعد از برداشت به کارخانه های تولیدی منتقل می شود که در آنجا پوست آن گرفته شده و عدس نمایان شده زرد رنگ است که به آن عدس زرد می گویند.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد که از خواص بی نظیری نیز برخوردار است! عدس قهوه ای از روش کشت متفاوتی نیز برخوردار است. این نوع از عدس تنها در چند شهر ایران کشت می شود که جهت درمان بیماری های مختلف نیز گزینه بسیار مناسب است.

  • عدس سیاه

عدس سیاه یکی دیگر از رایج ترین گونه های عدس می باشد که نسبت به دیگر گونه های عدس، کمتر یافت می شود. این نوع از عدس در شرایط آب و هوایی خشک و خنک یافت می شود که در ایران تنها در دو شهر بهاباد و یزد یافت می شود.

قیمت عدس محلی

اکنون که به انواع گونه های عدس آشنا شده اید، نوبت به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت عدس محلی می رسد! اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید بی شک قیمت آن برایتان سوال است. در این باره لازم به ذکر است که عدس محلی از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد، چرا که عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشند. برای مثال صادرات، نوسانات ارزی، حجم بسته ندی و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که قیمت نهایی عدس محلی را تعیین می کنند.

خرید عدس محلی با کیفیت و ارزان

قیمت عدس امروز

اگر قصد خرید عدس محلی را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد. حبونای یکی از قدیمی ترین عرضه کنندگان عدس می باشد که به دلیل تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت، از شهرت زیادی برخوردار است. به واسطه این فروشگاه می توانید محصولات مدنظر خود را با قیمتی کاملا متعادل خریداری کنید. همچنین ناگفته نماند که خرید از فروشگاه بازرگانی حبونای، صرفه جویی در وقت و انرژی شما را نیز به دنبال دارد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس