مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 7 =

قیمت عدس محلی کرمانشاه برای پخش

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس محلی کرمانشاهانواع گونه های عدسقیمت عدس محلی کرمانشاهخرید عدس محلی کرمانشاه در بهترین کیفیت
قیمت عدس محلی کرمانشاه

قیمت عدس محلی کرمانشاه

قیمت عدس سبلان

قیمت عدس محلی کرمانشاه چقدر است؟ اگر قصد خرید عدس محلی کرمانشاه را داشته باشید، بی شک برایتان سوال است که قیمت این محصول چقدر است. همان طور که می دانید، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته می شود! خواص بی نظیر این محصول باعث شده تا تجار مختلفی نیز جهت صادرات این محصول به کشور های خارجی، وارد عرصه خرید و فروش شوند. پس در نتیجه می توان گفت که عوامل مختلفی بر روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند. برای آشنایی بیشتر شما، در ادامه قصد داریم قیمت عدس محلی کرمانشاه را  مورد برسی قرار دهیم.

انواع گونه های عدس

قیمت عمده عدس ریز

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس محلی کرمانشاه بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم! همان طور که اشاره کردیم، عدس یکی از پرفروش ترین محصولاتی که به دلیل داشتن خواص بی نظیر، بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود! هرساله عدس زیادی توسط کشاوزران کاشت و به کارخانه های مختلف ارسال می شوند. عدس های کشت شده در گونه های مختلفی هستند که برای این منظور، در ادامه شما را با رایج ترین گونه های عدس آشنا می کنیم.

  • عدس سبز

عدس سبز رایج ترین گونه عدس موجود در بازار می باشد که از خواص بی نظیری برخوردار است. عدس سبز در دو نوع عدس دانه درشت و دانه بلند بسته بندی می شود که معمولا جهت استفاده در غذا، بیشتر از عدس دانه ریز استفاده می کنند چرا که در زمان کمتری پخته می شود! ناگفته نماند که عدس دانه ریز از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

  • عدس زرد

عدس زرد درواقعه همان عدس سبز می باشد که مرحله پوست کنی را پشت سر گذاشته است. همان طور که می دانید، عدس های کشت های توسط کشاورزان به کارخانه های تولیدی منتقل شده و در آنجا نیز در  بسته بندی های متفاوتی روانه بازار می شود. در این کارخانه ها، پوست عدس سبز گرفته می شود که عدس به دست آمده را، به دلیل رنگ زردی که دارد عدس زرد می نامند.

  • عدس قهوه ای

از دیگر گونه های عدس، می توان به عدس قهوه ای اشاره کرد! این گونه از عدس از خواص بی نظیری برخوردار است به طوری که جهت درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. عدس قهوه ای در ایران تنها در نقاط خاصی کشت می شود چرا که کشت آن در تمامی شرایط آب و هوایی امکان پذیر نیست.

  • عدس سیاه

عدس سیاه از دیگر گونه های عدس می باشد که در شرایط آب و هوایی خنک خشک کشت می شود. این گونه از عدس تنها در دو شهر بهاباد و تبریز کشت می شود. عدس سیاه نیز از خواص بی نظیری برخوردار است که می توان گفت همین مسئله نیز دلیل اصلی فروش زیاد این محصول می باشد.

قیمت عدس محلی کرمانشاه

لیست قیمت عدس فله

همان طور که اشاره کردیم، در این مقاله قصد داریم قیمت عدس محلی کرمانشاه را مورد برسی قرار دهیم! اگر فراموش نکرده باشید اشاره کردیم که قیمت عدس محلی کرمانشاه تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد، به طوری که نمی توان قیمتی ثابت را برای آن تایین کرد! برای مثال نوسانات ارزی، حجم بسته بندی، کیفیت و…، ازجمله مهم ترین عواملی می باشند که قیمت نهایی را تایین می کنند. اما مدنظر داشته باشید که جهت خرید با قیمتی به صرفه، می توانید از فروشگاه های معتبر استفاده کنید.

خرید عدس محلی کرمانشاه در بهترین کیفیت

قیمت فروش نخود

اگر قصد خرید عدس محلی کرمانشاه را دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه بازرگانی حبونای می باشد! همان طور که اشاره کردیم، با خرید از فروشگاه معتبر، می توانید محصولات مدنظر خود را در قیمتی متعادل خریداری کنید. برای این منظور فروشگاه بازرگانی حبونای بهترین گزینه می باشد. با خرید از این فروشگاه، می توانید حبوبات را در قیمتی کاملا متعادل و در کمترین زمان خریداری کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس