مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

قیمت عدس سیاه خرید و فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت عدس سیاهانواع گونه عدسقیمت عدس سیاه وارداتیخرید عدس سیاه با کیفیت

قیمت عدس سیاه

قیمت عدس 700 گرمی

قیمت عدس سیاه چقدر است؟ چگونه می توانیم عدسی با کیفیت را تهیه کنیم؟ اگر قصد خرید عدس سیاه را داشته باشید، بی شک برایتان سوال است که قیمت این محصول چقدر است؟ یا اینکه چگونه می توان عدسی با کیفیت را تهیه کرد؟ در این باره قصد داریم شما را به طور کلی با عدس سیاه، و قیمت آن آشنا کنیم. همان طور که می دانید، عدس یکی دیگر از پرفروش ترین محصولاتی می باشد که در غذا های ایرانی بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود. خواص بی نظیر این محصول جهت درمان و پیشگری از بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

انواع گونه عدس

قیمت عدس بومی

قبل از اینکه به مبحث اصلی مقاله، یعنی قیمت عدس سیاه بپردازیم، بد نیست کمی راجب انواع گونه های عدس بحث کنیم. اگر بخواهیم برسی دقیقی از انواع گونه های عدس داشته باشیم، باید گفت به طور کلی عدس در دو نوع دانه درشت و ریز می باشد که تحت عنوان عدس سبز نیز شناخته می شود. اما بعد از گذشت مدتی، شاهد تعقیر رنگ در این عدس سبز می باشیم.

  • عدس زرد

زمانی که پوست عدس سبز گرفته می شود، داخل آن عدس زرد رنگ می باشد که به آن، عدس زرد می گویند. عدس زرد در فرایند پوست کنی به وجود می آید که در غذاهایی نظیر سوپ، قورمه سبزی و… بسیار مورد استفاده قرار گرفته می شود.

  • عدس قهوه­ای

عدس قهوه­ای با عدس سبز متفاوت است! به طوری که این گونه از عدس جداگانه کشت شده و کشت آن در ایران بسیار کم می باشد. عدس قهوه­ای از خواص مختلفی برخوردار است که بیشتر به ایران صادر شده و به عنوان Crimso & Robin شناخته می شود.

  • عدس قرمز

عدس قرمز درواقع همان عدس قهوه ایست! بعد از اینکه پوست عدس قهوه ای کنده می شود، داخل آن قرمز رنگ است که به آن عدس قرمز گفته می شود. به عبارتی دیگر عدس قرمز در فرایند پوست کنی عدس قهوه­ای به دست می آید که از خواص مختلفی نیز برخوردار است.

  • عدس سیاه

عدس سیاه یکی دیگر از گونه های عدس می باشد که در این مقاله قصد برسی آن را داریم! عدس سیاه نیز از خواص بسیار زیادی برخوردار است که بیشتر در مناطقی با آب و هوایی خنک و خشک کشت می شود. در ایران این گونه از عدس در بهاباد و یزد کشت می شود که از فروش بسیار زیادی نیز برخوردار است.

قیمت عدس سیاه وارداتی

قیمت عدس بذری

رسیدیم به مهم ترین بخش مقاله، یعنی قیمت عدس سیاه! همان طور که اشاره کردیم، عدس سیاه نیز یکی دیگر از گونه های عدس می باشد که تنها در چند شهر ایران کشت می شود! این نوع از عدس بیشتر در کشور های اروپایی یافت می شود که هرساله تجار مختلفی مقدار زیادی را وارد کشور می کنند. قیمت عدس سیاه از به همین دلیل از عوامل مختلفی نظیر تعرفه های گمرکی، نوسانات ارزی و… تاثیر می پذیرد. البته ناگفته نماند که فروشگاه های مختلف نیز عدس سیاه را با قیمتی  مختلف عرضه می کنند که در این باره شما می توانید از فروشگاه های معتبر، جهت پرداخت هزینه مناسب استفاده کنید.

خرید عدس سیاه با کیفیت

قیمت عدس امسال

عدس سیاه را با قیمتی مناسب خریداری کنید! همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، قصد داریم روشی آسان جهت خرید عدس سبز را به شما معرفی کنیم. امروزه فروشگاه های مختلفی در زمینه عرضه عدس سبز فعالیت می کنند که در این میان، فروشگاه بازرگانی حبونای فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. این فروشگاه یکی دیگر از قدیمی ترین فروشگاه های عرضه کننده حبوبات می باشد که هرساله با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار کرده است!

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس