مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

خرید مستقیم از عمده فروشی حبوبات تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ها و فواید حبوباتلیست حبوبات تولید شده در ایرانفروشگاه های عمده فروشی حبوبات تبریز
خرید مستقیم از عمده فروشی حبوبات تبریز

فروشگاه های عمده فروشی حبوبات تبریز همیشه آماده خدمت به مشتریانی هستند که به صورت عمده حبوبات خود را خریداری می کنند و مورد استفاده خود قرار می دهند. این خریداران عمده فروش شامل صاحبان هتل ها، رستوران ها و تالارها هستند. این خریداران به صورت دائمی جزء مشتریان این فروشگاه ها محسوب می شوند که هر وقت بخواهند حبوبات برای آنها آماده است و می توانند از فروشندگان خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

خرید مستقیم از عمده فروشی حبوبات تبریز

ویژگی ها و فواید حبوبات

ویژگی ها و فواید حبوبات

حبوبات ها دارای پروتئین های بالایی هستند که خانواده ها می توانند از حبوبات به جای گوشت  استفاده کنند. حبوبات ایرانی به خاطر کیفیت، طعم و مزه خوبی که دارند در سراسر دنیا  شناخته و معروف شده اند و توانسته اند مورد استفاده خانواده ها قرار گیرد. حبوبات دارای فیبر، اسیدهای آمینه،  ویتامین B، پروتئین و مواد معدنی هستند. افراد با مصرف کردن حبوبات موجب کاهش کلسترول، کاهش سطح قند خون و افزایش باکترهای مفید در روده شان می شود.

حبوبات کم چرب هستند و میزان کلسترول آن ها خیلی کم است. حبوبات دارای آهن، پتاسیم، فولات و منگنز زیادی هستند. با وجودی که حبوبات دارای پروتئین زیادی می باشد، ولی پروتئین کاملی ندارند و با ترکیب شدن با دیگر مواد غذایی که شامل غلات و لبنیات پروتئین هستند کامل می شوند.

لیست حبوبات تولید شده در ایران

لیست حبوبات تولید شده در ایران

ایران به خاطر تنوتع آب و هوایی مختلفی که دارد دارای مناطق مختلف آب و هوایی است که این آب و هوا بر کاشت نوع محصول تاثیر دارد. برخی نقاط دارای آب و هوای مناسبی است که  کشاورزان می توانند حبوبات را در انجا بکارند و نتیجه خوبی از کاشت حبوبات به دست آورند.این حبوبات که تعداد آنها زیاد است شامل موارد زیر می باشد

نخود سفید

نخود سیاه

نخود فرنگی سبز

لوبیا چیتی

لوبیا قرمز

لوبیا سفید

لوبیا چشم بلبلی

لوبیا سیاه

لوبیا عروس

لپه

عدس سیز

عدس قرمز

عدس قهوه ای

عدس نارنجی

ماش

باقلا

فروشگاه های عمده فروشی حبوبات تبریز

فروشگاه های عمده فروشی حبوبات تبریز

فروشگاه های عمده فروشی حبوبات تبریز که تعداد آنها زیاد است. زیرا در تبریز به خاطر حمعیت زیاد فروشگاه های زیادتری تاسیس می شود.این فروشگاه های عمده تبریز محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند. خریداران حبوبات عمده معمولا صاحبان رستوران ها، هتل ها و تالارها هستند. به خاطر اینکه این مکان ها مشتریان زیادی دارند آنها همیشه به صورت عمده حبوبات را خریداری می کنند و در آشپزخانه خود استفاده می کنند. خانواده ها معمولا به صورت خرده خرید می کنند زیرا آنها بریا چند وعده خرید می کنند و زمانی که تمام شد دوباره برای خرید اقدام می کنند. بنابراین فروشگاه عمده برای خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند مناسب است و این خریداران جزء خریداران دائمی به شمار می آیند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس