مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =

فروش نخود عمده کرمانشاه برای پخش

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نخود عمده کرمانشاهقیمت نخود در کرمانشاهخرید و فروش نخود عمده کرمانشاهمرکز خرید فروش نخودقیمت فروش عمده نخود کرمانشاهمرکز خرید و فروش نخود

روش نخود عمده کرمانشاه با توجه به انواع مختلف موجود در بازار دارای نرخ و قیمت متفاوتی می باشد که خرید مستقیم آن در کاهش قیمت آن بسیار موثر می باشد.

نخود کرمانشاه دارای ارزش غذایی فراوانی می باشد که در تقویت عملکرد مغز و قلب ، تقویت پوست و مو ، درمان عفونت و… مفید می باشد.

قیمت نخود دوخان در مقایسه با انواع مختلف آن بیشتر می باشد و نخود تک خان دارای فروش بیشتری نسبت به بقیه موارد می باشد.

فروش نخود عمده کرمانشاهقیمت نخود در کرمانشاه

از بهترین و مناسب ترین روش های خرید نخود کرمانشاه به صورت عمده ای می باشد که می توان بهترین نخود و با مناسب ترین قیمت را دریافت کرد.

کرمانشاه تقریبا یک سوم نخود کشور را تامین می کند و قیمت نخود کرمانشاه با توجه به انواع مختلف آن متفاوت می باشد.

مشتریان برای خرید عمده نخود کرمانشاه به دنبال با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت فروش نخود می باشند و کرمانشاه به علت داشتن آب و هوای مناسب مرغوب ترین نخود را دارا می باشد.

فروش نخود عمده کرمانشاه معمولا در مراکز تولید ، شرکت های تولید کننده و بسته بندی حبوبات ، زمین های کشاورزی و نیز برخی فروشگا ها صورت می گیرد.

ارزش غذایی نخود عمده کرمانشاه: نخود عمده کرمانشاه دارای ارزش غذایی فراوانی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. ۲۶۸ کالری
  2. ۲ گرم چربی
  3. ۲۶% آهن
  4. ۵ گرم فیبر رژیمی
  5. ۱۷% روی
  6. ۸۴% منگنز
  7. ۵ گرم پروتئین
  8. ۲۸% فسفر
  9. ۷۱% اسید فولیک
  10. ۲۹% مس

نخود کرمانشاه به علت داشتن ارزش غذایی فراوان دارای ویژگی های بسیار زیادی برای سلامتی بدن می باشد که از جمله این فواید می توان کمک به تقویت و سلامت قلب ، درمان کلودرما ، تقویت پوست و مو ، درمان عفونت ، کاهش و تنظیم قند خون بدن ، جلوگیری از ریزش مو و تقویت مو ، درمان چروک پوست و استفاده از نخود در تهیه ماسک اشاره نمود.

خرید و فروش نخود عمده کرمانشاهمرکز خرید فروش نخود

نخود کرمانشاه دارای انواع مختلفی می باشد که شامل نخود پاییزه که دارای سایز ۵ و ۶ است و پرفروش ترین نوع از نخود کرمانشاه است و مورد بعد نخود فلافلی است که در تهیه فلافل در فست فودها مورد استفاده قرار می گیرد.

نخود سه خان دارای سایز ۷ و ۸ و ۹ است که مناسب جهت خرید و فروش و بسته بندی می باشد و مورد آخر نخود دو خان و تک خان است که مناسب برای فروش و صادرات است و سایز آن ۱۰ می باشد.

سایز و کیفیت نخود از جمله ویژگی هایی است که موجب خرید و فروش بیشتر نخود در میان مشتریان می شود و با توجه به همین موارد قیمت آن دستخوش تغیی و نوسان می باشد.

قیمت فروش عمده نخود کرمانشاهمرکز خرید و فروش نخود

قیمت فروش نخود کرمانشاه با توجه به انواع مختلف آن در بازار متفاوت می باشد که قیمت نخود تک خان از قیمت نخود فلافلی بیشتر می باشد زیرا که سایز دانه های نخود تک خان درشت تر از نخود فلافلی است.

نرخ فروش نخود عمده کرمانشاه نسبت به سال گذشته دارای افزایش دو برابری بوده است و به علت کیفیت بالای آن خریداران عمده زیادی به خرید آن از مراکز فروش حبوبات می پردازند.

قیمت فروش نخود کرمانشاه به طور تقریبی از ۳۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان می باشد.

قیمت روز حبوبات در بازارهای سراسر کشور مثل بازار اصفهان ، بازار تهران و… هر روزه به دلیل تورم در بازار ایران تغییر می کند و این باعث شده تا تقاضا برای خرید و مصرف حبوبات در کشور کم شود که این بسیار برای تمامی افراد به خصوص کودکان و نوجوانان بد است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس