مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 4 =

صادرات نخود به تمامی کشورها

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی ها و فواید نخودلیست انواع حبوبات کاشته شده در ایران و صادرات آنخرید اینترنتی و صادرات نخود

نخود ایرانی به خاطر کیفیت و طعم خوبی که دارد توانسته است در سطح جهانی معروف  و شناخته شود. بنابراین صادرات نخود به صورت بین الملی و تجارت و داد وستد به تمامی کشورهای جهان چه نزدیک و چه دور صادر می شود. این کشورها حبوبات را وارد کشور خود می کنند و به مشتریان خود در فروشگاه های خود ارائه می کنند.

صادرات نخود به تمامی کشورها

ویژگی ها و فواید نخود

ویژگی ها و فواید نخود

نخود یکی از حبوباتی است که بسیار خاصیت دارد. نخود دارای مواد معدنی و ویتامین هایی است که برای بدن بسیار مفید است. همچنین نخود از فیبر بالایی برخوردار است که موجب کم کردن کلسترول بد و چربی های مضر بدن می شود و یبوست را در بدن از بین می برد.

نخود یکی از  حبوباتی است که نفخ دارد.  بنابراین با خیس کردن نخود و خارج کردن آب آن و کندن پوست نخود  به صورت پخته باعث می شود نفخ آن کم شود. نخود دارای انواع ویتامین، پروتئین نشاسته، فسفر، آهن، کلسیم، پتاسیم، سدیم، مس و ویتامین های B1 و B2 و ویتامین A است.

نخود درمان بسیاری از بیماری هاست از جمله: تقویت کننده خوب برای قلب، سیستم ایمنی بدن، عضلات، ریشه مو و همین طور افزایش حافظه است. نخود برای درمان سرماخوردگی و سرفه، درد سینه و تنگی نفس، زردی، دردهای کلیوی و پوکی استخوان بسیار موثر است. بنابراین به خانواده ها مخصوصا به افرادی که دچار این بیماری های هستند توصیه می شود که نخود را همیشه در برنامه غذایی خود داشته باشند تا بتوانند سلامتی خود را به دست آورند.

لیست انواع حبوبات کاشته شده در ایران و صادرات آن

لیست انواع حبوبات کاشته شده در ایران و صادرات آن

در ایران به خاطر آب و هوای متنوعی که دارد در هر نقطه از آن نوع خاصی از حبوبات کاشته می شود. این حبوبات شامل موارد زیر می باشد که مهمترین آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به کشورهای دیگر صادر می شود عدس، نخود، لوبیا است. صادرات نخود، لوبیا و عدس به سراسر جهان به صورت دسته بندی های مرتب و منظم فرستاده می شود تا سایر مردم جهان بتوانند از این محصولات در سبد غذایی خود استفاده کنند و از مصرف آن لذّت ببرند.

عدس سبز

عدس قرمز

نخود سیاه

نخود سفید

نخود فرنگی

لوبیا چیتی

لوبیا سفید

لوبیا قرمز

لوبیا چیتی قرمز

ماش

باقلا

خرید اینترنتی و صادرات نخود

خرید اینترنتی و صادرات نخود

به خاطر پیشرفت تکنولوژی فروشگاه های مجازی راه اندازی شده اند تا افراد بتوانند از این طریق محصولات موردنطر خود را از بین سایر محصولات پیدا کنند و اقدام به خرید کنند. در این فروشگاه انواع مختلف محصولات که بخشی از آن حبوبات است وجود دارد. یکی از این حبوبات نخود است که طرفراران زیادی دارد. نخود هم به صورت عمده هم به صورت خرده برای مشتریان عرضه می شود.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس