مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

خرید نخود پایه بلند با تخفیفات ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نخود پایه بلندخواص مفید نخود پایه بلند:چرا خرید نخود پایه بلند؟قیمت نخود های پایه بلند:صادرات نخود های پایه بلند:

خرید نخود پایه بلند

قیمت نخود پرنس

نخود ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز های خود شما می توانید هر یک از آن ها را تهیه کنید. نخود های پایه بلند یکی دیگر از انواع نخود ها است که امروزه بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته و بسیاری از افراد در رژیم روزانه ی خود آن را مصرف می کنند. در ادامه به خواص نخود پایه بلند خواهیم پرداخت:

خواص مفید نخود پایه بلند:

قیمت نخود۹۹

شاخص قند خون مقیاسی است که غذاها را بر اساس نحوه افزایش سطح گلوکز خون در مقایسه با گلوکز، قند رتبه بندی می کند. نخود پایه بلند، نخود فرنگی و عدس غذاهایی هستند که GI پایین تری دارند. غذاهای با GI پایین ترشح کندتری از گلوکز را در خون ایجاد می کنند و بنابراین، قله های قند خون بعد از غذا را کاهش می دهند. برای افرادی که دیابت دارند یا در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند، غذاهای با GI پایین گزینه های خوبی هستند. فیبر موجود در نخود پایه بلند، نخود فرنگی و عدس ممکن است به سرعت هضم نشاسته و جذب گلوکز کمک کند، که به تنظیم سطح قند خون کمک می کند. افراد مبتلا به بیماری سلیاک باید از رژیم غذایی مادام العمر بدون گلوتن پیروی کنند. گلوتن یک نام رایج برای پروتئین های خاصی در گندم و غلات مربوط به آن مانند چاودار، جو، تریتیکال و اسپتل است. نخود پایه بلند، نخود فرنگی و عدس فاقد گلوتن هستند و جایگزین نشاسته ای عالی برای این غذاها هستند و به افراد مبتلا به بیماری سلیاک اجازه می دهد که مقادیر کافی فیبر نیز مصرف کنند. مصرف نخود پایه بلند، نخود فرنگی و عدس ممکن است خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد. جایگزینی حبوبات با غذاهای کمتر سالم ممکن است به مدیریت شرایطی مانند دیابت کمک کند و گزینه های خوشمزه و پر فیبر را برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک فراهم کند.

چرا خرید نخود پایه بلند؟

قیمت نخود۱۴۰۰

با توجه به خواصی که از نخود پایه بلند گفته شد احتمالا الان رغبت به خرید این نوع نخود را دارید. اصلا نگران نباشید چیرا نخود های پایه بلند را هم در وبسایت خود به فروش گذاشته است. نخود های پایه بلند با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت در چیرا به فروش می رسد. اگر برای مقدور نیست که خرید حضوری انجام دهید. می توانید در خانه ی خود تنها با چند کلیک خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید و سپس درب منزل خود نخود پایه بلند خود را تحویل بگیرید.
محدودیتی هم در خرید ندارید شما می توانید از مقدار های کم خرید های خود را شروع کنید و بسته به نیاز خود می توانید حتی به صورت عمده هم خرید کنید و لذت ببرید.

قیمت نخود های پایه بلند:

قیمت نخود۱۴۰۰

نخود های پایه بلند بسته به اینکه شما چقدر نیاز دارید و چه میزان می خواهید بخرید متفاوت خواهد بود. در صورت خرید عمده کمی قیمت را برای شما مشتریان عزیز پایین تر در نظر گرفته ایم. اگر حتی قصد خرید اینترنتی نخود های پایه بلند را دارید می توانید از تخفیف های ما بهره مند شوید.

صادرات نخود های پایه بلند:

قیمت نخود ترب

چیرا هم اکنون به قدرتی رسیده که در جاهای مختلف مشتریان خود را دارد و انواع نخود به خصوص نخود های پایه بلند را به جاهای مختلف صادر می کند. وقتی شرکتی به خود کفایی و قدرت کامل برسد می تواند شروع به واردات و صادرات کند بنابراین شما در این جا می توانید متوجه شوید که چیرا چه میزان روند عالی ای را پیش گرفته که در جای جای این مرز و بوم مشتری های خاص خود را دارد و می تواند با توجه به سلیقه های آن ها سفارش پذیرد از جمله نخود های پایه بلند و آن ها را صادر کند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس