مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

خرید مستقیم از بازار حبوبات ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار حبوبات ایران کجا هست؟ویژگی ها و فواید حبوباتلیست انواع محصولات کاشته شده در ایرانمقایسه خرید و فروش حبوبات در بازار حبوبات ایران با فروشگاه های مجازی

حبوبات ایرانی به خاطر طعم، کیفیت و مزه خوبی که دارند در سطح بین المللی شناخته شده اند. این محصول به صورت عمده و گسترده به تمامی کشورهای متقاضی حبوبات صادر می شود.

خرید مستقیم از بازار حبوبات ایران

بازار حبوبات ایران کجا هست؟

بازار حبوبات ایران کجا هست؟

تعداد زیادی از بازار حبوبات ایران وجود دارد که حبوبات به صورت عمده به این بازارها در نقاط مختلف ایران ارسال می شود. فروشگاه های بزرگ و کوچک به صورت مداوم از این محصولات در فروشگاه خود قرار می دهند تا مردم بتوانند هر نوع از حبوباتی که دوست دارند انتخاب و خریداری کنند. بازار حبوبات ایران بستگی به جمعیت کشور دارد. هر اندازه که تعداد بیشتر می شود بازار حبوبات خم زیاد می شود.

ویژگی ها و فواید حبوبات

ویژگی ها و فواید حبوبات

حبوبات ها دارای خواص پروتئینی بالایی هستند که  خانواده ها می توانند به جای گوشت از آنها در سبد غذایی خود استفاده کنند. انواع حبوبات ایرانی در سراسر جهان مورد استفاده مردم قرار می گیرد. این مواد غذایی حاوی فیبر، اسیدهای آمینه،  ویتامین B، پروتئین و مواد معدنی است. مصرف حبوبات باعث می شود کلسترول بدن کمتر شود، قند خون پایین بیاید و باکترهای مفید در روده افزایش یابد.

حبوبات چربی کمی دارند ومیزان کلسترولشان صفر است. حبوبات دارای آهن، پتاسیم، فولات و منگنز زیادی هستند. با اینکه حبوبات دارای پروتئین زیادی هستند، ولی پروتئین کاملی ندارند و در ترکیب شدن با بقیه مواد غذایی از جمله غلات و لبنیات پروتئین آن ها کامل می شود.

لیست انواع محصولات کاشته شده در ایران

لیست انواع محصولات کاشته شده در ایران

در ایران به خاطر تنوع آب و هوایی مختلف محصولات مختلفی کاشت می شود. این محصولات به وسیله اشخاص واسطه گر از محل کاشت به محل مصرف انتقال می یابند تا همه خانواده ها بتوانند این محصولات را در برنامه غذایی خود داشته باشند و از مصرف کردن ان لذّت ببرند. تعداد حبوبات بسیار هستند که عبارتند از:

عدس سبز

عدس قرمز

نخود سیاه

نخود سفید

نخود فرنگی

لوبیا چیتی

لوبیا سفید

لوبیا قرمز

لوبیا چیتی قرمز

ماش

باقلا

مقایسه خرید و فروش حبوبات در بازار حبوبات ایران با فروشگاه های مجازی

مقایسه خرید و فروش حبوبات در بازار حبوبات ایران با فروشگاه های مجازی

خرید و فروش در بازار حبوبات ایران نیاز به گذراندن زمان زیاد و ماندن در ترافیک است. و افراد با ورود به بازار و گشتن در مغازه های مختلف با قیمت های مختلفی روبه رو می شود که هر مغازه ای را که انتخاب کرد به انجا می رود و خرید خود را انجام می دهد. اما فروشگاه های مجازی نیاز به گذراندن زمان و ماندن در تردد ندارد. آنها می توانند در خانه بمانند و در هر ساعت از شبانه روز به این فروشگاه ها سر بزنند و محصولات خود را از بین بقیه محصولات انتخاب و خریداری کنند. و هزینه را به صورت آنلاین بپردازند و در زمان کمی درب منزل ان را تحویل بگیرند. خرید مستقیم از فروشگاه دارای قیمت های مناسب تری نسبت به قیمت بازار است. بازر ساعت خاصی باز می شود و در زمان  معین بسته می شود اما فروشگاه های مجازی به صورت فعّال در سبانه روز فعالیت می کنند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس