مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 2 =

خرید لوبیا قرمز کپسولی با تخفیف ویژه بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش عمده لوبیا قرمز کپسولیخرید عمده لوبیا قرمز مخصوص صادرات به عراقارزش غذایی و کاربرد لوبیا قرمز کپسولی برای صادراتقیمت خرید عمده و صادرات لوبیا قرمز کپسولی

لوبیا قرمز کپسولی به دلیل ارزش غذایی بالا ، کیفیت و خواص متعدد معمولا به صورت عمده صورت می گیرد و همچنین مراکز معتبر بهترین و با کیفیت ترین لوبیای کپسولی خود را به کشور های متعددی صادر می کنند.

قیمت لوبیا قرمز کپسولی در مقایسه با لوبیا های دیگر اندکی بالاتر است و ظاهری کشیده تر ، درشت تر ، رنگی تیره ترو طعم و کیفیتی مطلوب تر را دارا می باشد.

خرید و فروش عمده لوبیا قرمز کپسولی

خرید لوبیا قرمز کپسولی

لوبیا قرمز کپسولی یکی دیگر از دانه های پر خاصیت محسوب می شود که در دسته حبوبات قرار دارد.

لویا قرمز کپسولی در مقایسه با لوبیا قرمز دارای ظاهری درشت و کشیده می باشد و پوستی نازک تر نسبت به لوبیا قرمز دارد که دارای رنگ پوست پیازی است.

به علت کیفیت و مرغوبیت لوبیا قرمز کپسولی فروش آن به صورت عمده و همچنین صادرات آن به دیگر مناطق انجام می شود.

در خرید لوبیا قرمز کپسولی دقت نمایید زیرا که در مقایسه با لوبیا قرمز قمی ، لوبیا قرمز کپسولی سایزی بزرگ تر و معمولا قیمتی بالاتر در مقایسه با لوبیا قرمز قمی دارد.

لوبیا قرمز کپسولی دارای طعمی لطیف و پوستی صاف و معمولا پر رنگ می باشد که طرفداران زیادی برای خرید آن به صورت عمده و استفاده آن در غذا هایی از جمله خورشت و آش دارد که معمولا در این مواد غذایی از لوبیا قرمز کپسولی به جای لوبیا قرمز استفاده می شود.

خرید عمده لوبیا قرمز مخصوص صادرات به عراق

خرید عمده لوبیا قرمز کپسولی

لوبیا قرمز کپسولی به دلیل اسید آمینه خود سرشار از پروتئین می باشد که پروتئین آن کاملا با گوشت برابری می کند و خرید آن برای رژیم گیاه خواران بسیار مناسب می باشد.

لوبیا قرمز کپسولی دارای پلی فنول است که آنتی اکسیدان قوی است و در از بین بردن سرطان و مشکلات پیری مورد استفاده قرار می گیرد.           فیبر موجود در لوبیا قرمز کپسولی باعث بهبود سیستم دستگاه گوارش       می شود و به هضم غذا کمک می کند که باعث درمان یبوست و دفع سنگ کلیه می شود.

فولات موجود در لوبیا قرمز کپسولی باعث رشد مغزی در کودکان و نوزادان می شود و همچنین به علت مواد مغذی موجود در آن موجب    تقویت استخوان ها ، درمان کم خونی ، بهبود بیماری های پوستی مانند پستوریازیس و اگزما ، تقویت مو ، کنترل قند خون ، درمان نقرس و پوکی استخوان ، تقویت حافظه و بهبود سر درد های میگرنی می شود و همچنین لوبیا قرمز کپسولی یک سم زدای بسیار قوی است.

ارزش غذایی و کاربرد لوبیا قرمز کپسولی برای صادرات

خرید و فروش لوبیا قرمز کپسولی

لوبیا قرمز کپسولی در مقایسه با بقیه لوبیا ها کشیده تر و طول و عرض بلند تری دارد و دارای طعمی مطبوع و رنگ روشن تر و قیمتی بالاتر می باشد.

لوبیا قرمز پخته شده دارای ارش غذایی شامله : ۱۲۷ کیلو کالری انرژی ، ۶۷/۸ گرم پروتئین ، ۵۰/۰ گرم چربی ، ۸۰/۲۲ گرم کربوهیدرات ، ۹۴/۶۶ گرم کربوهیدرات ، ۹۴/۶۶ گرم آب ، ۴۰/۶ گرم فیبر و کاملا بدون کلسترول می باشد.

معمولا در مراکز فروش ، آشپز خانه ها و رستوران ها خرید لوبیا قرمز کپسولی به صورت عمده است و به دلیل کیفیت مطلوب آن صادرات لوبیا قرمز کپسولی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معمولا لوبیا قرمز کپسولی در پخت غذا های ایرانی از جمله قرمه سبزی ، آش ، کنسرو لوبیا ، خوراک لوبیا ، لوبیا پلو و همچنین به عنوان صبحانه بسیار مغذی و تامین کننده سوخت و ساز می باشد.

قیمت خرید عمده و صادرات لوبیا قرمز کپسولی

خرید لوبیا قرمز کپسولی

به دلیل فواید بسیار و با کیفیت عالی لوبیا قرمز کپسولی صادرات آن به کشور های متعددی انجام می شود و معمولا خرید آن به صورت عمده از معتبر ترین مراکز صورت می گیرد.

شرکت های صادر کننده معمولا با کیفیت ترین و بهترین محصولات خود را به صورت عمده در بازار ارائه می نمایند.

لوبیا قرمز کپسولی قیمتی بالاتر دارد و مناسب برای رستوران ها و عمده فروشی ها و همچنین صادرات می باشد.

قیمت لوبیا قرمز کپسولی ۹۰۰ گرمی با روکش سلفون ۳۶ هزار تومان    می باشد که برند آن خشکپاک است.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس