مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 6 =

خرید نخود از کشاورز به صورت فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص خرید نخود از کشاورزخرید نخود به صورت مستقیم از کشاورز با کمترین سودصادرات نخود های کشاورزی توسط حبونایقیمت نخود های کشاورزی حبونای
خرید نخود بسته بندی

خرید نخود از کشاورز شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید نخود های مصرفی روز مره ی خود را مستقیما از کشاورز تهیه کنید. بیشتر افراد خرید های عمده ی خود این کار را می کنند. یا اینکه به نظرشان با این کار می توانند با قیمت های پایین تر نخود های خود را تهیه کنند. یکی از ویژگی های نخود این است که بسیار خواص متعدد و مفید دارد و امروزه جزو وعده های غذایی مهم به شمار می رود و نمی توان به همین راحتی آن را حذف کرد. در ادامه برخی از خواص نخود را بررسی می کنیم:

خواص خرید نخود از کشاورز

خرید نخود بسته بندی

نخود فرنگی در گروه مواد غذایی معروف به حبوبات قرار دارد. حبوبات گیاهانی هستند که غلاف هایی با دانه یا لوبیا در داخل تولید می کنند. سایر غذاهای خانواده حبوبات عبارت اند از عدس ، سویا ، نخود و انواع حبوبات. غلظت بالای ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی در نخود فرنگی مزایای مهمی را برای سلامتی فراهم می کند که از حفظ سلامت چشم ها تا محافظت از شما در برابر برخی سرطان ها متغیر است. نخود فرنگی حاوی کاروتنوئیدهای لوتئین و زاکسانتین است. این مواد مغذی به محافظت از چشم در برابر بیماری های مزمن مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن کمک می کند. لوتئین و زآگزانتین به عنوان فیلترهایی از نور مضر آبی عمل می کنند که به آب مروارید و دژنراسیون ماکولا کمک می کند. نخود فرنگی سرشار از کومسترول است، ماده مغذی که در محافظت در برابر سرطان معده نقش دارد. مطالعه ای در سال ۲۰۰۹ در مکزیکو سیتی نشان داد که مصرف روزانه نخود فرنگی و سایر حبوبات خطر ابتلا به سرطان معده را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. نخود فرنگی همچنین سرشار از فیبر است که به هضم راحت غذا در روده کمک می کند.

خرید نخود به صورت مستقیم از کشاورز با کمترین سود

خرید نخود بسته بندی

چیرا نخود های مورد نظر مشتریان را به صورت مستقیم از کشاورزان زحمت کش خریداری کرده و بدون اینکه سود زیادی به آن نخود ها اضافه کند. توانسته آن ها را به فروش برساند. امروزه بسیاری از شرکت ها نخود ها را با قیمت های بسیار پایین از کشاورز ها خریداری می کنند و پس از اضافه کردن سود های کلان آن ها را راهی بازار کرده و دست مردم می دهند. شما می توانید از چیرا با خیال راحت خرید کنید. زیرا چیرا کمترین میزان سود ممکن را به نخود های خود اضافه کرده است.
همان طور که ممکن است بدانید بیشتر افرادی که قصد خرید نخود به صورت عمده را دارند ترجیح می دهند نخود مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنند. بنابراین چیرا خدمات شایانی را برای شما در این زمینه در نظر گرفته استو چیرا به شما کمک می کند تا هرچقدر که نخود احتیاج دارید با مراجعه به سایت و انتخاب نخود مورد نیاز بتوانید با کمترین سود و کمترین قیمت نخود خود را تهیه کنید.

صادرات نخود های کشاورزی توسط حبونای

خرید نخود بسته بندی

 

امروزه چیرا به حدی است خود کفایی رسیده که می تواند نخود هایی را که از کشاورزان می خرد با کمترین سود به کشور های دیگر صادر کند. چیرا هر آن چه که در سایت ارایه می دهد می تواند به کشور های دیگر نیز صادر کند. البته خدارا شکر هستیم که در این راه توانسته ایم مشتری های زیادی را جذب کنیم که روز به روز هم در حال افزایش هستند.

قیمت نخود های کشاورزی حبونای

خرید نخود بسته بندی

چیرا همان طور که پیش از این گفته شد نخود های خود را با کمترین سود به فروش می گذارد. مخصوصا اگر شما فردی هستید که قصد خرید عمده را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایت چیرا سر بزنید و خودتان قیمت ها را مشاهده کنید.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس