مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

بازار فروش نخود سه خان با تخفیف ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان واقعی چه ویژگی دارد؟قیمت روز نخود سه خان در بسته بندی های مختلف

نخود سه خان به نخود هایی می گویند که سایز و اندازه آنها مختلف می باشد. این نوع نخود در مناطق کرمانشاه و لرستان بسیار زیاد موجود می باشد. این شهر ها به دلیل مساعد بودن هوا این نوع از نخود با مرغوبیت بسیار بالای تولید می شوند.
نخود سه خان به دلیل اینکه بسیار کشت می شود و از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد. بازار فروش نخود سه خان با تخفیف ویژه ای همراه می باشد و خریداران می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

بازار فروش نخود سه خان با تخفیف ویژه

نخود سه خان واقعی چه ویژگی دارد؟

نخود سه خان واقعی چه ویژگی دارد؟ نخود سه خان واقعی دارای خواص و ویژگی های بسیاری می باشد. آن چیزی که این نخود را از دیگر نخود ها جدا کرده است بومی بودن آن است و اینکه ارگانیک می باشد. این نوع از نخود ها خیلی سریع پخته می شوند. و به اصطلاح دیر پز نیستند.
از جمله ویژگی ظاهری نخود این است که این یک گیاهی است که یک ساله می باشد و بوته نسبتا بلندی دارد. و همچنین ساقه این گیاه پوشیده از تارهایی می باشد. این حبوبات دارای شاخه های نازکی است.
برگ های ریزی که دارد باعث می شود نخود به خوبی رشد کند. نخود در ظاهر از دو قسمت تشکیل شده است که به حالت گرد می باشد و شیار های نازکی بر روی آن قرار دارد.نخود سه خان دارای ظاهری یکدست می باشد و اندازه های آن متعادل است.

نخود سه خان دارای آنتی اکسیدان می باشد و سرشار از مواد معدنی است. نخود سه خان تمامی ویتامین هایی که بدن به آن نیاز دارد تا سالم و سلامت بماند را در خود جای داده است.
از ویژگی های بسیار مهم نخود این است که اگر دچار عفونت قارچی می باشید می توانید با مصرف یک ماه به صورت مداوم این عفونت را برطرف کنید. مواد گیاهی که در نخود  موجود می باشد برای سرطان سینه بسیار مقوی و مناسب می باشد.
افرادی که از پوکی استخوان رنج می برند با خوردن این نخود سه خان مشکل آنها بر طرف خواهد شد. زنان باردار برای  اینکه یک بچه سالمی را به دنیا بیاورند باید از این محصول استفاده کنند. همچنین این محصول بنیه مادر باردار را قوی می کند و او می تواند به راحتی زایمان کند. 

قیمت روز نخود سه خان در بسته بندی های مختلف

قیمت روز نخود سه خان در بسته بندی های مختلف نخود سه خان در بازار یکی از بهترین نمونه نخود می باشد که هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی به فروش می رسد. این نوع از نخود در بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می شود.
 وبا توجه به هر بسته قیمت متفاوتی را نیز دارا می باشند. قیمت نخود سه خان بسته به کیفیت و مقدار متفاوت می باشد. هرچه بسته بندی بزرگ تر باشد قیمت هم بیشتر می باشد.
نخود های سه خان دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشند. این نوع از نخود ها در یک شرایط  و محیط تمیز و پاکیزه ای بسته بندی و آماده شده اند و دارای استاندارد های روز دنیا می باشند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس