مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

لیست قیمت لوبیا قرمز مخصوص صادرات و عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار خرید و فروش لوبیا قرمزپخش عمده با قیمت منصفانهخرید نوع بسته بندی شدهواردات و صادراتتوجه خریداران به خرید اینترنتی

از جمله عواملی که باعث کاهش قیمت در خرید می شود خریداری حبوبات علی الخصوص لوبیا درحجم بالا است و بهتر آن است که خرید از درب کارخانه اتفاق بیوفتد…

یکی ازعواملی که که بر قیمت لوبیا تاثیر می گذارد نوسانات ارزی می باشد که در سال ۹۹ به علت حذف ارز دولتی حبوبات ، مقدار واردات آن به ایران کاهش یافته است.

بازار خرید و فروش لوبیا قرمز

قیمت بروز لوبیا قرمز

این نوع حبوبات که بسیار پر مصرف است به دو شکل بوجاری و دستچین عرضه می گردد و فروش این محصول در مقایسه با سایر حبوبات بسیار بیشتر می باشد و میتوانیم با خرید عمده سود بیشتری از خرید خود داشته باشیم.

پخش عمده با قیمت منصفانه

قیمت بروز لوبیا قرمز با تخفیف ویژه

پخش عمده نوع دستچین وبوجار لوبیا قرمز با قیمتی به روز برای مشتری این مزیت را دارد که بتواند با اطلاع از آمار قیمت روزانه خرید مطمئن تری انجام بدهد.

لوبیا قرمز خمین که از مرغوب ترین انواع آن می باشد محصولات  خود را به صورت کیسه های ۳۰ تا ۵۰ کیلویی به سراسر کشور ارسال می کند که با توجه به افزایش نرخ ها این محصولات نیز دچار نوسان قیمت شده اند.

قیمت هر کیلو لوبیا قرمزدرجه یک فله محصول شهر خمین ۲۲۰۰۰ تومان است.

خرید نوع بسته بندی شده

قیمت بذر لوبیا قرمز

اگر بخواهیم به صورت بسته بندی آن را تهیه کنیم لیست قیمت ها به شرح زیر است که البته ممکن است دچار تغییر و نوسان شود:

بسته ۹۰۰گرمی گلستان :۴۳۰۰۰الی ۴۸۰۰۰ تومان

بسته ۹۰۰ گرمی همدل:۴۷۵۰۰ تومان

بسته ۱۰۰۰ گرمی دلپذیر: ۵۰۰۰۰ تومان

و …..

با توجه به قیمت هایی که در بخش بالا به آنها اشاره کردیم می توان گفت که محدوده قیمت ها بین ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان است اما این قیمت ها برای بسته  های ۹۰۰ یا ۱۰۰۰ گرمی است.

بعضی کارخانه ها بسته بندی های ۴۵۰ گرمی هم دارند که قیمت هایشان با توجه به برند متفاوت است…

واردات و صادرات

قیمت بروز لوبیا قرمز

این دو موضوع از عوامل تعیین کننده در قیمت ها می باشد به صورتی که اگر ورود کالا به همراه تولید داخلی در بازار اتفاق بیوفتد میزان تقاضا کمتر شده و قیمت ها به صورت خود به خودی کاهش پیدا می کنند و در مقابل آن صادرات بیش از حد به کشور های خارجی می تواند باعث افزایش قیمت شود.

توجه خریداران به خرید اینترنتی

صادرات قیمت به روز لوبیا قرمز

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای مصرف کنندگان دارای اهمیت است خرید مستقیم ازتولید کننده است و این روزها با توجه به جو غالب بیماری بر سرتاسر جهان مصرف کنندگان بسیار تمایل دارند تا خرید خودرا در خانه انجام بدهند؛تعدادی از فروشگاه های اینتر نتی معتبر عبارت اند از:

دیجی کالا

ترب

هومسا

الیزا

اکالا

شهروند

و….

خرید اینترنتی میتواند مزایایی هم داشته باشد؛ صرفه جویی در زمان و عدم رفت آمد مواردی از آن و مهم ترین آن این است که فروشنده یا به عبارتی تولید کننده میتواند با تاسیس سایت اینترنتی مختص به خود محصولاتش را بدون واسطه و با قیمت مناسب تری عرضه کند مثال خرید از درب کارخانه! در این صورت مصرف کننده می تواند مشخصات محصول خود را سایت مطالعه کرده و با اطلاع از قیمت جنس دلخواهش، آن را به سبد خرید خود اضافه کند..

 

خلاصه مقاله

با توجه به جمعیت در حال افزایش جهان به طبع نیاز بشر به مواد خوراکی برای تهیه غذا افزایش   می یابد و این موضوع تولید کنندگان را وادار به تولید بیشتر می کند اگرتولید کننده ای قیمت اجناس خود را منصفانه تر در نظر بگیرد در نتیجه میزان فروش و سودی که حاصل می شود بیشتر خواهد بود  همچنین اگر خرید در حجم بالا انجام شود میتواند قیمت مناسب تری داشته باشد.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 2 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس