مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =

اطلاع از قیمت نخود عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود عمده و خردهویژگی ها و فواید نخودخرید مستقیم نخود از فروشگاه های مجازی

حبوبات ایرانی به خاطر طعم، مزه و کیفیتی که دارد توانسته است در سطح جهان شناخته شود و کشورهای مختلفی علاقمند هستند که این محصول ر ا در کنار سایر محصولات خود در اختیار مشتریان قرار دهند. بنابراین این حبوبات را از ایران به صورت عمده از طریق گمرک وارد کشور خود می کنند و در فروشگاه ها در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

اطلاع از قیمت نخود عمده

قیمت نخود عمده و خرده

قیمت نخود عمده و خرده

قیمت نخود با توجه به عمده یا خرده فروشی آن با هم فرق می کند. اگر کسی بخواهد حبوبات را به صورت عمده خرید کند تخفیف شامل حال او می باشد و با قیمت پایین تری می توانند خرید کنند. اما اگر بخواهند به صورت خرده خرید کنند بایستی قیمت بیشتری را بپردزاند. بنابریان قیمت نخود بستگی به انتخاب مشتری دارد

ویژگی ها و فواید نخود

ویژگی ها و فواید نخود

نخود یکی از پرخاصیت ترین حبوباتی است که دارای مواد معدنی و ویتامین های لازم است که برای بدن مفید است. همچنین نخود دارای فیبر بالایی است که می تواند موجب کم کردن کلسترول بد و چربی های مضر بدن شود و یبوست را در بدن رفع کند.

نخود به عنوان یکی از نفخ ترین حبوبات معرفی شده است. خیس کردن نخود و خارج کردن آب آن و کندن پوست نخود  به صورت پخته موجب می شود خاصیت نفخ کنندگی آن کم شود. نخود دارای انواع ویتامین، پروتئین نشاسته، فسفر، آهن، کلسیم، پتاسیم، سدیم، مس و ویتامین های B1 و B2 و ویتامین A است.

نخود به عنوان یک تقویت کننده خوب برای قلب، سیستم ایمنی بدن، عضلات، ریشه مو و همین طور افزایش حافظه است. همچنین نخود برای درمان سرماخوردگی و سرفه، درد سینه و تنگی نفس، زردی، دردهای کلیوی و پوکی استخوان بسیار موثر است.

خرید مستقیم نخود از فروشگاه های مجازی

خرید مستقیم نخود از فروشگاه های مجازی

فروشگاه های مجازی هم برای سهولت کار مشتریان و هم برای شناخته شدن و معروف شدن محصولات خود در سطح کشور به صورت اینترنتی و مجازی فروشگاه هایی را راه اندازی کرده اند که به صورت شبانه روزی برای مشتریان خدمات ارائه می دهند. در این فروشگاه ها انواع متنوعی از محصولات وجود دارد که هر کدام قیمت مخصوصی دارد که در ذیل محصول نوشته شده است. افراد می توانند در خانه خود بمانند و بدون اینکه زمان زیادی را برای بیرون رفتن و ماندن در ترافیک بگذرانند در زمان کمی به این فروشگاه ها مراجعه کنند و نخود یا هر نوع محصول دیگری را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنند. مطمعنا خرید مستقیم نخود و سایر محصولات به نفع مشتریان خواهد بود زیرا قیمت  نوع خرید نسبت به قیمت موجود در بازار بسیار ناسب تر و ارزان تر است. آنها زمانی که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دادند و هزینه را آنلیان پرداخت کردند می توانند در زمان کمی محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرند و در سبد غذایی خانه قرار دهند

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس