مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

سفارش عمده لپه تولید تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارقام مختلف انواع لپه تبریزمرکز پخش بهترین لپه صادراتی

لپه تبریز یکی از حبوبات مهم است که استفاده های مختص به خود را دارد و بر عکس دیگر حبوبات بدون پوست پخته می شود و رنگ زرد و اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط نیز از مشخصات آن است که هر چه کیفیت پخت بهتری داشته باشد محبوب تر است.

این ماده به صورت سفارشی و عمده توسط تولید کننده آن در تبریز و به صورت مستقیم وارد بازارهای سراسر کشور می شود.

سفارش عمده لپه تولید تبریز

ارقام مختلف انواع لپه تبریز

ارقام مختلف انواع لپه تبریز ارقام مختلف لپه تبریز بسته به نوع نخودی که از آن فرآوری شده مختلفی می باشد و تنها تفاوت آنها در اندازه، کیفیت و طعم آنها می باشد، لپه از دانه های پوست کنده شده و خشک شده نخود کفتری است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و برای تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

لپه درجه یک دارای دانه های یکدست و سالم است که بسیار خوشرنگ بوده و سایز آنها نیز در دو نوع ریز و درشت می باشد، این دانه در انواع ایرانی و خارجی عرضه می شود که نوع ایرانی در آذر شهر و تبریز کشت شده و نوع خارجی نیز از کشورهای دیگر مانند اتیوپی، استرالیا، روسیه، تانزانیا، کانادا وارد می شود.

لپه باکیفیت دارای دانه های درشت و ریز است که زود می پزد و دارای کیفیت طعم بالایی نیز می باشد، این ماده غذایی دارای ویتامین های ب۱، ب۶، اسیدفولیک، کلسیم و … بوده و برای کسانی که لبنیات میل نمی کنند مفید است و همچنین دارای پروتئین بالایی بوده و بهترین جایگزین گوشت می باشد.

مرکز پخش بهترین لپه صادراتی

مرکز پخش بهترین لپه صادراتی مرکز پخش بهترین لپه صادراتی در بازار فعالیت گسترده ای دارد و با شناختی که از این محصول داشته به عرضه باکیفیت ترین ها می پردازد، سفارش لپه تبریز به صورت عمده انجام می شود که به صورت بسته بندی شده و فله ای عرضه می شود و بسته به کیفیت نیز دارای قیمت های مختلفی می باشد.

لپه از نخود کفتری تهیه می شود که در اینصورت نخود را ۲۴ ساعت خیسانده تا پوست آب راحت تر جدا شود و بعد آن را در آفتاب خشک می کنند، بعد از آن نخود را با دستگاه مخصوص پوست کنی می کنند بدین صورت پوست از مغز جدا شده و دانه های جفت جفت آن نیز جدا می شود.

لپه دارای رنگ زردی است و برای پخت آن بهتر است قبل از حرارت دادن آن را چند ساعت در آب خیساند تا بهتر بپزد و ایجاد نفخ نکند، همچنین این ماده برای تهیه انواع خورشت، کوفته، آش و … استفاده می شود، برای نگهداری آن نیز بهتر است در جای و خنک نگهداری شود و با ریختن نمک داخل لپه نیز می توان از فاسد شدن آن جلوگیری کرد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس