مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

صادرات انواع نخود کرمانشاه به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود کرمانشاه صادراتیخرید عمده نخود صادراتی کرمانشاه در سال 99

کرمانشاه یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده نخود در ایران و خاورمیانه به شمار می رود و نه تنها تقاضای بازارهای داخلی کشورمان را برطرف نموده، بلکه صادرات نخود کرمانشاه به دیگر کشورهای جهان و از جمله عراق نیز رواج فراوانی داشته است و این محصول در سطح وسیع و گسترده ای در بازار سایر کشورها نیز توزیع شده و به فروش می رسد؛ شایان ذکر است کیفیت و مرغوبیت نخود کرمانشاه زبانزد خاص و عام بوده و انتخاب اول بسیاری از افراد در هنگام خرید عمده و یا جزئی نخود می باشد.

صادرات انواع نخود کرمانشاه به عراق

مشخصات نخود کرمانشاه صادراتی

مشخصات نخود کرمانشاه صادراتی شایان ذکر است طعم و مزه نخود کرمانشاه به علت دارا بودن خاک حاصلخیز و آب و هوای متعادل و عالی، با سایر نخودهایی که در دیگر شهرهای کشورمان تولید می شوند تفاوت فراوانی داشته و همین امر موجب محبوبیت و پرفروش بودن این محصول در سراسر ایران و خاورمیانه گردیده است.
سالهای فراوانی است که استان کرمانشاه به عنوان قطب تولید نخود در ایران مطرح شده است و محصولاتی که در مزارع و اراضی این استان به عمل می آیند بسیار پرفروش بوده و بخش بزرگی از نیاز بازار کشورمان به حبوبات را تامین می نمایند.
و اما اگر بخواهیم در مورد دیگر مشخصات نخود کرمانشاه صادراتی سخن بگوییم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • اندازه نخود کرمانشاه نسبت به سایر نخودهای تولید شده در ایران بزرگ تر می باشد.
  • این نخود بسیار خوش پخت بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را طبخ نمود و مورد استفاده قرار داد.
  • تمامی اندازه های نخود صادراتی کرمانشاه یکسان بوده و در میان آنها نخود ریز، شکسته و یا خراب وجود ندارد.
  • معمولاً این نخود بلافاصله پس از برداشت، در کارخانجات مخصوص تولید مواد غذایی بوجاری و  بسته بندی می شود و به همین سبب نخودهای صادراتی که در بازار ایران و سایر کشورها به فروش می رسند کاملاً تازه می باشند.

خرید عمده نخود صادراتی کرمانشاه در سال ۹۹

خرید عمده نخود صادراتی کرمانشاه در سال 99 با توجه به حجم بالای عرضه و تقاضایی که در سالهای قبل از نخود کرمانشاه در بازار شاهد بودیم، در سال ۹۹ نیز پیش بینی می شود خرید نخود صادراتی کرمانشاه به صورت عمده از رونق فراوانی برخوردار بوده و این محصول می تواند تمامی بازارهای داخلی و خارجی را تحت الشعاع قرار داده و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.
بسیاری از کسانی که در رستوران های سنتی به فعالیت مشغول هستند، برای تهیه غذای معروف و خوشمزه دیزی، نخود کرمانشاه را خریداری کرده و توسط آن بهترین و عالی ترین غذاها را طبخ نموده و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس