مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

بازار خرید لوبیا قرمز تازه اراک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فاکتورهای مهم در قیمت لوبیا قرمزفروش مستقیم لوبیا قرمز اراک

لوبیا قرمز اراک محبوب ترین نوع لوبیا است که بسیاری از مشتریان برای اهداف مختلف از آن استفاده می کنند. بهترین زمان برای خرید لوبیای قرمز اراک همزمان با فصل برداشت لوبیای قرمز است. مناطق مختلفی وجود دارد که از نظر کیفیت با لوبیای قرمز اراک هیچ تفاوتی ندارد و کلی در این بازار با نام این شهر به فروش می رسد.

بازار خرید لوبیا قرمز تازه اراک

فاکتورهای مهم در قیمت لوبیا قرمز

فاکتورهای مهم در قیمت لوبیا قرمز

لوبیای قرمز تولید شده در منطقه خمین همیشه بهترین و با کیفیت ترین نوع لوبیا در بازار ایران است که به دلیل داشتن بذر مناسب و کیفیت درجه یک بسیار برای مشتری مناسب است و یکی از محصولاتی است که در کشورهای مختلف  صادر می شود. علاوه بر عرضه داخلی. لوبیای قرمز از نظر رنگ به دو نوع تقسیم می شود: قرمز روشن و  صورتی. در بازار ایران لوبیای قرمز پررنگ به کبد معروف است و لوبیای قرمز روشن به عنوان پوست پیاز شناخته می شود.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، دلیل اصلی افزایش قیمت لوبیا چشم بلبلی ایرانی آخر فصل برداشت بودن آن است، قیمت لوبیا قرمز ایرانی و خارجی در بازار بسته به نوع آن متفاوت است و با توجه به نوع رنگ آن قیمت آنها سنجیده می شود. 

در حال حاضر بیشتر واردات لوبیا قرمز به ایران از کشورهای اتیوپی، قزاقستان، چین و کانادا می باشد. در این میان محصول اتیوپی با توجه به کیفیت عالی و درجه یک بودن آن و نیز از لحاظ ظاهری رنگ قرمز تیره و دانه های درشتی اش و به دلیل خوش پخت بودن و طعم و مزه ای که دارد، همواره از لحاظ فروش نسبت به دیگر ارقام وارداتی در جایگاه بالاتری قرار دارد.

فروش مستقیم لوبیا قرمز اراک

فروش مستقیم لوبیا قرمز اراک

.یکی از انواع لوبیا تولید شده در کشور ،لوبیا قرمز می باشد و شهرهایی همچون اراک با داشتن زمین های مستعد و حاصلخیز کشاورزی برای پرورش این محصول بسیار مناسب می باشد که امروزه به عنوان قطب اصلی تولید لوبیا در ایران محسوب می شود.از طرفی دیگر با وجود مراکز تحقیقاتی ملی لوبیا در منطقه اراک،این محصول بر اساس متدهای های علمی مراحل کاشت،داشت و برداشت را طی می کند.

لوبیا قرمز تازه حاوی غلظت بالایی از ماده‌ای سمی به نام فیتوهما گلوتین است. چنانچه لوبیای قرمز قبل از مصرف پخته نشود و به صورت خام مصرف گردد با توجه به مقدار مصرف می‌تواند کشنده باشد. این ماده همچنین به مقدار کمتر در لوبیای سبز و انواع دیگر لوبیا نیز یافت می‌گردد. جهت دفع این سم، ابتدا بایستی لوبیا را به مدت ۵ ساعت در آب قرار داد تا خیس بخورد. سپس آب را دور ریخته و لوبیا را در آب تازه در دمای ۱۰۰ درجهٔ سانتی‌گراد به مدت ۳۰ دقیقه جوشاند. به این ترتیب غلطت این مادهٔ سمی به حد استاندارد و بی‌خطر کاهش میابد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس