مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

مرکز خرید لوبیا قرمز رژیمی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کالری هر 100 گرم لوبیا قرمزسفارش انواع لوبیا قرمز رژیمی

یکی از خشکبارهایی که مصرف آن به صورت جدی مورد توصیه ی متخصصین تغذیه و رژیم غذایی می باشد، لوبیا قرمز رژیمی است که بخش عمده ای از ویتامین ها، مواد معدنی و کلسترول خوب مورد نیاز بدن را تامین می کند؛ این مرکز در زمینه ی فروش عمده لوبیای قرمز درجه یک و بسته بندی شده، فعالیت گسترده ای در تمام شهرها دارد و شما نیز می توانید محصولات مورد نیاز خود را از طریق همین سایت یا بصورت حضوری خریداری نمایید.

مرکز خرید لوبیا قرمز رژیمی بسته بندی

بررسی کالری هر ۱۰۰ گرم لوبیا قرمز

بررسی کالری هر 100 گرم لوبیا قرمز

از مهمترین مزایای قرار دادن لوبیا قرمز در برنامه غذایی می توان به کنترل وزن و رسیدن به اندامی متناسب اشاره کرد، زیرا پس از مصرف غذاهایی که شامل این محصول است تا مدت زیادی احساس سیری خواهید کرد.
این در حالی است که لوبیای قرمز، اغلب مواد اساسی مورد نیاز بدن را در خود دارد، پس هیچ گونه نگرانی در مورد کم شدن ویتامین یا دیگر عارضه های ناشی از کاهش وزن را نخواهید داشت.
با مصرف خوراکی های حاوی لوبیای قرمز از بیماری های مختلفی از جمله سکته و بیماری های قلبی عروقی نیز جلوگیری خواهید کرد؛ در ادامه به بررسی کالری و ارزش های غذایی این محصول پرداخته ایم تا علت فواید بی نظیر آن روشنتر گردد.
هر ۱۰۰ گرم لوبیا قرمز خام حاوی ۳۳۰ کیلوکالری می باشد که این شاخص در مورد نمونه های پخته شده حدود ۱۵۵ کیلوکالری می باشد.
از ارزش های تغذیه ای این محصول نیز می توان به دارا بودن مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، آهن، کلسیم، مس، منگنز و ویتامین های گروه B اشاره کرد.

سفارش انواع لوبیا قرمز رژیمی

سفارش انواع لوبیا قرمز رژیمی

خرید لوبیا قرمز بسته بندی، از طریق این فروشگاه در وزن های مختلفی قابل انجام است و به دلیل این که محصولات این مرکز، از بالاترین میزان سطح کیفی برخوردار هستند، سفارشات متعددی را در بازار داخلی و بین المللی به خود اختصاص می دهند.
قطب تولید لوبیای قرمز رژیمی را می توان استان های لرستان و البرز دانست؛ محصولات این دو استان و همچنین سایر استان های مطرح کشور در این زمینه، به صورت دستچین شده و در بسته هایی از زیر یک کیلوگرم تا ۵۰ کیلوگرم، توسط همین مرکز به بازار عرضه می شود.
لیست قیمت روز لوبیاهای قرمز موجود در این فروشگاه نیز از روش های مختلفی از جمله ارتباط با کارشناسان، امکان پذیر می باشد، بنابراین مشتریان می توانند به راحتی قیمت های این مرکز را با سایر مراکز مقایسه کنند و در صورت رضایت اقدام به خرید نمایند.
سفارشات عمده ی شما برای خرید لوبیای رژیمی، در سریعترین زمان ممکن و با ضمانت کیفیت برایتان ارسال می شود و در صورت وجود کوچکترین ایرادی در ارتباط با کیفیت محصول یا نحوه ی ارسال، می توانید با مرکز تماس بگیرید تا مشکلتان رفع گردد.

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس