مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

قیمت نخود ۷۰۰ گرمی مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی این ماده مغذیبهترین نوع نخود تجاریفواید خرید نخودچرا استفاده از نخود به میزان 700 گرم؟

خرید نخود به دلیل آن که منبع سرشاری از انواع مواد مغذی است و تا حدودی می تواند جای فراورده های گوشتی را بگیرد بسیار مهم است ؛ چرا که امروزه با توجه به قیمت سرسام آور گوشت تمامی مردم امکان خوردن آن را در تمامی وعده های غذایی خود ندارند بنابراین میتوانند حبوبات که یکی از مهم ترین آنها نخود است  را جایگزین مناسبی برای آن بدانند.

ما دراین  مقاله سعی داریم که شمارا با این خوراکی بسیار مقوی، انواع آن، بهترین نوع و قیمت آن صادرات آن به سایر کشورها و… آشنا کنیم.

معرفی این ماده مغذی

حبوبات سرشار از پروتئین برای سو خت و ساز درست بدن هستن؛ نخود یکی از چندین نوع حبوبات است که حاوی پروتئین های فراوان است.

از نخود میتوان درخوراک های متفاوت استفاده کرد چرا که علاوه بر پروتئین شامل فیبر و کربوهیدرات هایی با ساختار شگفت انگیز است که میتواند برای بیماران قلبی بسیار مفید باشد و کار دستگاه گوارش را آسان تر کند.

از آنجایی که هردو نوع خشک و تازه آن دارای طبعی گرم است میتواند برای بیمارانی که به کرونا مبتلا هستن بسیار مفید باشد.

این دانه پرمصرف را میتوان به شکل های مختلفی پیدا کردبه طور مثال

نخود های تولید داخل که بیشترین تولید آن ها مربوط به شهرکرمانشاه است  بهترین نوع آن هستند که در میان آنها بحث رایج دو خان یا سه خان بودن بسیار مطرح است که با توجه سایز های آنها از هم شناخته می شوند؛ نخود سه خان به نخودهایی با اندازه ۷،۸،۹ میلی متری گفته می شود و نخود های دوخان نخود هایی با اندازه ۹ و ۸ میلی متری هستند.

البته شهر لرستان هم در زمین فروش و صادرات نخود حرف هایی برای گفتن دارد… 

بهترین نوع نخود تجاری

قیمت نخود 700 گرمی

در بخش قبلی گفتیم که بهترین نوع نخود مربوط به شهر کرمانشاه است اما چه چیزی باعث می شود نخود های این شهرجایگاه ویژه تری داشته باشند؟

اندازه نخود برای مصرف کنندگان یک مسئله مهم است و از طرفی سایز نخود قیمت آن را تعیین

می کند بنابراین می توان گفت شهر کرمانشاه توانسته مرحله جدا سازی نخود ها را با دقت بیشتری انجام داده و همچنین کیفیت در کنار قیمت مناسب  را سرلوحه کار خود قرار بدهد گرچه قیمت نخود برای استفاده در بازارهای کشور با قیمت فروش برای صادرات تفاوت هایی دارد…

نخود کرمانشاه به کشورهایی همچون عراق و پاکستان به صورت فله یا بسته بندی صادر میشود زیرا از کیفیت بسیار زیادی برخوردار است وبا قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود که میتواند تجار را به سود خوبی برساند.

فواید خرید نخود

قیمت نخود 700 گرمی

نخود یکی از راج ترین و پر مصرف ترین انواع سبزیجات است که میتواند انتخاب مناسبی برای سبدغذایی افراد باشد چرا که منبع غنی آنتی اکسیدان های مختلف ،مواد معدنی و مغذی و ویتامین ب۶ که شامل اجزایی مانند اسید فولیک،منیزیم،روی ،منگنز،فسفر و پتاسیم است می باشد.

با وجود تمامی  موارد بالا این ماده دوست خوبی برای پوست می باشد چرا که با وجود منگنزمیتواند فرایند آب رسانی به پوست را بهبود بخشیده و جلوی چین افتادن پوست را بگیرد!

چرا استفاده از نخود به میزان ۷۰۰ گرم؟

قیمت نخود 700 گرمی

هر فنجان نخود شامل ۲۶۸ کالری، ۵ گرم فیبر،۵ گرم پروتئین،۲۶ درصد آهن ،۱۷ درصد روی و…. است بنابراین یک بسته هفتصد گرمی از این دانه های ارزشمند میتواند شامل پنج فنجان مفید برای استفاده در وعده های غذایی باشد..

در انتها باید بگوییم کشور ایران یک کشور غنی از نظر تامین مواد خوراکی برای مردم خود است وبسیار خوب است که بتواند این نیاز را که یکی از زیر شاخه های آن بنشن علی الخصوص نخود است را با قیمت مناسب بین مردم عرضه کند چرا که با توجه به تمامی توضیحات مقاله این ماده خوراکی بسیارمفید وپر اهمیت است.

 

مدیریت مجموعه : مهندس فاطمه خزلی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه حبونای شما را به خرید بهترین محصولات انواع حبوبات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس